וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף מחזיק בחלופות לעמדת המאמן למרות שעתידו לא ברור

26.5.2017 / 14:35

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב כבר התחיל לעבוד, אך אינו יודע מה הבעלים מתכנן עבורו. חילוקי דעות במועדון בנוגע לקיום השיחות בין אנגלידיס לחלק מהשחקנים: "מתאים לבנקים ולא לקבוצת כדורגל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, כבר מחזיק בחלופות לעמדת המאמן, אבל הוא עוד לא קיבל אור ירוק ממיטש גולדהאר להתקדם עם אחד מהם. עד משחק הגביע אמש (חמישי) הייתה בצמרת מכבי תל אביב תמיכה בהחלפת המאמן, אם כי ג'ק אנגלידיס עוד ניסה להוביל מהלך להשארתו מתוך אמונה שכרגע מכבי תל אביב צריכה יציבות, אבל היכולת הכל כך חלשה אמש, הכניסה לדריכות גדולה את כל המערכת ובתוכה גם את קרויף שלא יודע כעת מה גולדהאר מתכנן בעבורו. "הכל אפשרי כעת כולל סיום דרכו של ג'ורדי. מיטש חייב לעשות סדר ולהודיע מה הוא החליט באופן דחוף", אמרו במועדון.

במכבי תל אביב יש חילוקי דעות בנוגע לאותן שיחות שקיים אנגלידיס עם חלק מהשחקנים ובהן גם שאל את דעתם על המאמן. מצד אחד, יש החושבים שזו היתה טעות לערב את השחקנים ולשאול אותם על המאמן, ולראיה מאז המקרה הקבוצה הפסידה בשלושה משחקים. אבל יש גם אחרים, שחושבים שהדבר מקובל בכל העולם ששחקנים נשאלים על מאמנים. "זו היתה טעות לשאול את השחקנים מה דעתם על המאמן", אמר גורם במועדון שחושב שזו היתה טעות קשה. "זה מתאים לבנקים ולא לקבוצת כדורגל. זה מזכיר את ימי האריס מדוניאנין, שאז שאלו אותו מה דעתו על מוטי איוניר וברגע שהוא אמר למיטש שאיוניר נחש, נגמר הסיפור של איוניר בקבוצה".

בסביבתו של קרויף אמרו הבוקר שבאופן פרדוקסלי הוא מרוצה מדבריו של וידיגאל: "ליטו הסיר את האחריות של ג'ורדי לכישלון שלו. ברגע שהוא אמר שמיטש הביא אותו, אז בפועל ג'ורדי לא אחראי לבחירה השגויה. אבל האמת היא שאלה שטויות. ג'ורדי היה קשור לגמרי להבאה של ליטו. ברור שמיטש הוא הבוס והוא זה שקובע, אבל אם ג'ורדי לא היה מאשר את ההחתמה, מיטש לא היה מצרף את ליטו".

עוד בנושא:

פיצוץ בין קרויף לווידיגאל, גולדהאר יכריע מי יישאר
ג'ורדי קרויף עשוי לעזוב את מכבי ת"א: "לא יודע מה יקרה בעונה הבאה"

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממתינים להוראות מהבוס. מיטש גולדהאר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully