וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרדו סילבה חתם במנצ'סטר סיטי

אחרי ששחרר ארבעה שחקנים, גוואריודלה ביצע את ההחתמה הראשונה של הקיץ. קשר מונאקו (22) חתם תמורת סכום המוערך בכ-50 מיליון יורו ואמר: "ההרגשה נפלאה. זה מדהים לקבל הזדמנות כזאת"

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
המעבר הושלם. ברנרדו סילבה/AP

מנצ'סטר סיטי מתחילה לפעול לקראת העונה הבאה. ברנרדו סילבה (22), קשר מונאקו, חתם היום במנצ'סטר סיטי בסכום המוערך בכ-50 מיליון יורו, והוא צפוי להצטרף לחבריו החדשים במנצ'סטר ב-1 ביולי.

הקשר, שחתם על חוזה לחמש שנים, ילבש את הספרה 20 של סיטי, ואמר לאתר הרשמי: "ההרגשה נפלאה. אני מגיע לשחק באחת מהקבוצות הגדולות בעולם, ולקבל הזדמנות כזאת זה דבר מדהים. אני שמח להיות במנצ'סטר סיטי ומקווה לעזור לה להגשים את מטרותיה. פפ גווארדיולה הוא אחד מהמאמנים הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם. אי אפשר להגיד לא להצעה להתאמן תחתיו. מה שהוא עשה בבאיירן מינכן וברצלונה היה מדהים ואני מצפה לזכות איתו בתארים גם במנצ'סטר. זה יהיה נפלא לעבוד איתו ולקבל את ההזדמנות".

סילבה היה חלק מרכזי בעונה המוצלחת של המועדון מהנסיכות, שהגיע לחצי גמר ליגת האלופות וזכה באליפות צרפת לראשונה אחרי 17 שנים. ההצלחה שלו גרמה לעניין מצד מספר קבוצות גדולות, ביניהן גם מנצ'סטר יונייטד, אך לבסוף הגיע להסכמות עם היריבה העירונית. הקשר שגדל בבנפיקה תרם לקבוצה של לאונרדו ז'ארדים 11 שערים העונה בכל המסגרות. הוא גם הספיק לרשום 12 הופעות במדי נבחרת פורטוגל.

אחרי שפפ גוואריודלה הודיע על שחרורם של ווילי קבאז'רו, בקארי סאניה, חסוס נבאס וגאאל קלישי, הוא מצרף את השחקן הראשון שלו בקיץ הנוכחי, וכנראה שזוהי לא תהיה העסקה האחרונה בין סיטי למונאקו בפגרה. המועדונים נמצאים ביחסים טובים, ואלופת צרפת עשויה לקבל לשורותיה מספר שחקנים צעירים מהסיטיזנס, ללא קשר לעסקת סילבה. מעבר לכך, גווארדיולה מעוניין לצרף גם את שחקני ההגנה של מונאקו, פאביניו ובנג'מין מנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully