וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני אישר למכבי חיפה להחתים את פלוריאן קליין

26.5.2017 / 13:29

המנהל הספורטיבי שעדיין שוהה בספרד אישר את החתמת מגן שטוטגרט ובמועדון ינסו כעת לסגור את הפערים הקטנים בעסקה. הספרדי שנכח בישראל לפני כשבועיים וקיבל את רשימת הרכש, יוצג בקרוב

שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
מתקרב. קליין/GettyImages

המנהל הספורטיבי הספרדי טוני עדיין לא הוכרז באופן רשמי, אך מאחורי הקלעים הוא ממשיך לעבוד על העונה הבאה. הבוקר (שישי) מתברר כי הספרדי אישר למכבי חיפה להחתים את מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה פלוריאן קליין, זאת בהמשך לאור הירוק שנתן להחתמת אליסון דוס סנטוס ממכבי פתח תקוה.

דוס סנטוס כבר סיכם את תנאיו ואחרי האישור שניתן כעת, תנסה מכבי חיפה לגשר על הפערים הקטנים שנותרו בעסקת מגן נבחרת אוסטריה (כזכור, במועדון הציעו כ-350 אלף יורו, אך קליין דורש כ-400), שכבר ביקר בישראל והביע נכונות לשחק בקבוצה. לקליין יש עוד מספר הצעות, אך ההצעה של הירוקים היא הגבוהה מכולן, ועל מנת לשכנע אותו להגיע לישראל, במועדון יעשו מאמץ נוסף כדי להביא את השחקן שנמצא בראש רשימת הרכש של גיא לוזון.

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
כבר סייר בישראל. טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

מקורבים לעסקה סיפרו הבוקר כי לפני שבועיים נערכה בישראל פגישת העבודה הראשונה בין גיא לוזון לטוני, הספרדי נחת באופן חשאי, ערך סיור בכפר גלים ונפגש עם לוזון שהעביר לו את רשימת הרכש, שכללה אז את שני הזרים, דוס סנטוס וקליין. אגב, גם בסוף השבוע הנוכחי נפגשו השניים פעם נוספת, הפעם בספרד, יחד עם המנכ"ל אסף בן דב. ומתי חיפה תכריז על טוני כמנהל ספורטיבי? נראה כי הדבר תלוי כעת רק במאבקים של חטאפה הספרדית, שעשויה להבטיח כבר במחזור הקרוב את השתתפותה במשחקי הפלייאוף שמהם תנסה לעלות לליגה הבכירה.

לטוני יש מספר מועמדים נוספים לתפקיד הקשר האחורי והמגן השמאלי, ובימים הקרובים תיערך פגישה נוספת, שלישית במספר, עם נציגי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully