וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים חתם לעונה נוספת בהפועל אשקלון: "לא סוד שטוב לי פה"

26.5.2017 / 13:05

המאמן שהשאיר את הקבוצה הדרומית לראשונה בתולדותיה בליגת העל נשאר: "שמח להמשיך את הפרויקט". יושב ראש הקבוצה: "נעים לאשקלון הוא כמו כפפה ליד, שיתוף הפעולה הוכיח את עצמו"

יובל נעים חתם היום (שישי) לעונה נוספת כמאמן הפועל אשקלון, שתהיה הרביעית שלו בקבוצה. נעים הוביל את הקבוצה הדרומית העונה להישרדות מרשימה בליגת העל, ולראשונה בתולדותיה היא תשחק שנתיים ברציפות בליגה הבכירה. הוא עמד לראשונה על הקווים באשקלון כאשר הייתה בליגה א', העלה אותה לליגה הלאומית ומשם לליגת העל, וכעת ינסה להמשיך את גרף ההתקדמות של המועדון.

"אני שמח להמשיך את הפרויקט הנהדר שהתחלנו בהפועל אשקלון לפני שלוש שנים", אמר נעים לאחר החתימה, "אין זה סוד כי טוב לי במועדון, בעיר, בחיבור עם הקהל ובשיתוף הפעולה עם הנהלת הקבוצה. אני מאמין כי העונה הבאה תהיה אתגר נוסף עבורי ועבור המועדון ובטוח שנעמוד בו גם בסיום העונה הבאה".

לאחר שאשקלון הבטיחה את ההישארות במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון, נעים אמר: "הרזומה של יובל נעים מדבר בעד עצמו. באמת מגיעה מילה טובה למשפחה שסבלה אותי בתקופה האחרונה. עברנו פה תקופה מטורפת של שלוש שנים. זה דבר מדהים מה שקרה פה היום שקבוצה כזו קטנה נשארת בליגה. נצטרך לקחת כמה ימים הפסקה כדי להבין מה שעשינו, אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי בקריירה".

איתן קסנטיני, יושב ראש הפועל אשקלון: "יובל נעים, להפועל אשקלון הוא כמו כפפה ליד. אנחנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה ביננו, שהוכיח עצמו בשלוש השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully