וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקסלייד צ'מברליין: "תואר יעלה לנו את המורל לקראת העונה הבאה"

גמר הגביע האנגלי יפגיש בוומבלי את ארסנל וצ'לסי (שבת, 19:30, ספורט1). התותחנים יגיעו בהרכב חסר וינסו לכפר על עונה מאכזבת, במה שעשוי להיות משחקו האחרון של ונגר. הבלוז רוצים דאבל

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
משחק פרידה? ארסן ונגר/רויטרס

עונת הכדורגל באנגליה תגיע מחר (שבת, 19:30, ספורט1) לסיומה עם גמר הגביע האנגלי, שיפגיש את ארסנל וצ'לסי לדרסי לונדוני מרתק בוומבלי. שתי הקבוצות תגענה להתמודדות במצבי רוח הפוכים - הבלוז השיבו לעצמם את תואר האליפות וינסו להשלים דאבל שני בהיסטוריה וראשון מאז 2010 עם הגביע השמיני בתולדותיהם, התותחנים פספסו לראשונה בעידן ארסן ונגר את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, וירצו לסיים את העונה הקשה בטעם מתוק ולהפוך לשיאני הזכיות בתואר (כרגע 12, כמו למנצ'סטר יונייטד) במה שעשוי להיות משחקו האחרון של הצרפתי על הקווים.

ארסנל תגיע למשחק על התואר עם בעיית פציעות לא פשוטה, בעיקר בחלק ההגנתי. מעבר ללורן קוסיילני המורחק, ונגר ייאלץ להתמודד גם ללא גבריאל הפצוע וגם שקודראן מוסטפי וקירן גיבס נמצאים בספק. בהיעדר כל אלה, פר מרטסאקר שנעדר כל העונה בשל פציעה וקיבל דקות ראשונות במחליף במחזור הליגה האחרון עשוי לפתוח לראשונה מאז אפריל שעבר.

גם אלכסיס סאנצ'ס נמצא בספק קל אך כנראה יהיה כשיר בסופו של דבר, וכך גם אלכס אוקסלייד צ'מברליין שנעדר בתקופה האחרונה בשל פציעה. "נתנו לעצמנו הזדמנות לזכות בגביע", אמר הקשר האנגלי, "העונה הזו הייתה מוזרה, הזמנים משתנים וצריך לנוע קדימה עם שער קבוצות הצמרת. נכשלנו בכך בליגה. אנחנו רוצים לזכות בגביע, זה תואר גדול שיעלה לנו את המורל לקראת העונה הבאה".

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
ימתין על הספסל נגד האקסית. ססק פברגאס/רויטרס

ונגר, שחוזהו בקבוצה מסתיים בתום העונה ועתידו מעורפל כרגע, יחפש זכייה שביעית בגביע (כמו צ'לסי וליברפול). "זה בכל מקרה לא היהי משחקי האחרון כי אשאר בכדורגל. זה לא קשור עלי, צריך לתת הכול כדי לזכות בגביע", אמר לפני מספר ימים כאשר נשאל על הסוגיה.

מנגד, האלופה הטרייה תגיע למשחק עם סגל מלא לחלוטין, כאשר היחיד שנמצא בספק קל הוא רובן לופטוס-צ'יק. הקפטן ג'ון טרי, שזה יהיה משחקו האחרון בקבוצה, צפוי לפתוח על הספסל, וכך גם ססק פברגאס שיחכה על הספסל נגד האקסית, כאשר נמניה מאטיץ' יועדף ככל הנראה על פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully