וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה 102:135 את בוסטון ועלתה לגמר, לברון עבר את ג'ורדן

הקאבס השלימו 1:4 קליל בסדרה ועלו לגמר לו כולם חיכו מול גולדן סטייט, בפעם השלישית ברציפות. לברון סיים עם 35 נקודות וחלף על פני הוד אווירותו במקום הראשון בטבלת קלעי כל הזמנים בפלייאוף

לברון ג'יימס. AP
ג'ורדן כבר מאחוריו. לברון/AP

לראשונה בתולדות ה-NBA: שתי קבוצות ייפגשו בגמר שלוש שנים ברציפות. כך נקבע הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי שקליבלנד הביסה את בוסטון 102:135 בחוץ והשלימה ניצחון 1:4 קליל בסדרת גמר המזרח. גולת הכותרת של המשחק שוב היתה לברון ג'יימס. כוכב הקאבס שוב שהתאושש היטב מהתצוגה החלשה במשחק 3, כשקלע 35 נקודות, חילק 8 אסיסטים והוריד גם 8 ריבאונדים.

ג'יימס הגיע למשחק כשחסרות לו 28 נקודות כדי לחלוף על פני מייקל ג'ורדן במקום הראשון בטבלת קלעי כל הזמנים בפלייאוף (ג'ורדן עמד עד כה על 5,987), ושתי דקות לסיום הרבע השלישי הוא כבר עקף את היעד עם שלשה מהפינה. השיא של ג'ורדן החזיק מעמד 20 שנה, אבל אחרי שלברון השיג אותו, הוא כבר בונה על השיאים הרבים (מדורג שביעי בטבלת הריבאונדים בכל הזמנים בפלייאוף), שלישי באסיסטים ובחטיפות).

המשחק היה חד צדדי מהרגע הראשון, ואם מישהו חשב שבוסטון שנתנה פייט ראוי בשני המשחקים הקודמים ואפילו ניצחה אחד מהם, תעשה זאת שוב, התבדה מהר מאוד. הקאבס רצו ליתרון 16 כבר אחרי רבע אחד, המשיכו לשייט ולחצו פעם נוספת על הדוושה ברבע השלישי, אותו ניצחו 17:34, כדי להשלים ניצחון נוסף בבוסטון. בסך הכל, הסלטיקס לא הובילו אפילו לשנייה אחת בשלושת משחקי הבית שלהם בסדרה, עוד עדות להבדלי הרמות בין הקבוצות.

פרט ללברון, גם קיירי אירווינג המשיך את היכולת הטובה מהתקופה האחרונה כשסיים עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, וגם קווין לאב עשה את שלו עם 15, 11 ריבאונדים ו-4 חטיפות. דרון וויליאמס הוסיף 14 מהספסל, בעוד הסלטיקס קיבלו 23 נקודות מאייברי בראדלי, אבל לא הרבה יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully