וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוורינקה ונישיקורי בחצי הגמר בז'נבה, ראוניץ', צונגה וברדיך בליון

השוויצרי חזר מפיגור מערכה וניצח 6:4, 5:7, 2:6 את קוורי. היפני הציל שלוש נקודות משחק וגבר 6:2, 4:6, 6:7 (6) על אנדרסון, ויפגוש את מישה זברב. צונגה לא התקשה מול הקהל הביתי

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
שרד מותחן. קיי נישיקורי/AP

עולם הטניס מתמרק לקראת רולאן גארוס שייפתח בשבוע הבא, ובזמן שמתנהלות המוקדמות לטורניר משתתפים בכירי השחקנים בטורנירי ATP מסביב לעולם, כאשר היום (חמישי) נערכים רבעי הגמר בז'נבה ובליון.

קיי נישיקורי, המדורג שני בטורניר הנערך בשוויץ, שרד מותחן והציל שלוש נקודות משחק מול קווין אנדרסון בדרך ל-6:2, 4:6, 6:7 (6) ולחצי הגמר נגד מישה זברב. אולי הקאמבק הזה יכניס את היפני לקצב בעונת החימר, לאחר שהודח כבר מהסיבוב השלישי ברומא בשבוע שעבר, ואחרי פציעה שמנעה ממנו להשתתף בברצלונה וגרמה לו לפרוש ברבע הגמר במדריד. האח הבוגר למשפחת זברב לא התקשה במיוחד נגד סטיב ג'ונסון, המדורג חמישי בטורניר, וגבר עליו 4:6, 5:7 תוך שעה ו-35 דקות בלבד.

סטן ואוורינקה, המדורג 1 בטורניר הביתי, ניצח 6:4, 5:7, 2:6 את סם קוורי האמריקאי, שכבר הפתיע השנה את רפאל נדאל, דומיניק תים וניק קיריוס. יריבו הבא של הטניסאי השוויצרי יהיה המנצח בין אנדריי קוזנצוב הרוסי לסדריק מרסל סטבה הגרמני.

בליון, ג'ו ווילפריד צונגה לא התקשה לגבור 0:6, 4:6 על הרוסי הצעיר קרן חצ'אנוב מול הקהל הביתי ועלה לחצי הגמר מול ניקולוש בסיליאשבילי הגאורגי. המדורג 1 בטורניר, מילוש ראוניץ', המשיך את הכושר הטוב בו הוא נמצא עם 4:6, 3:6 על גסטאו אליאס, ויפגוש את תומאש ברדיך, שניצח 4:6, 0:6 את ז'יל סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully