וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: ארסנל וצ'לסי מתכוננות לגמר מרובה שערים

27.5.2017 / 13:00

ונגר יעלה עם חוליית הגנה מאולתרת, קונטה ממילא רגיל לספיגות מול הגדולות, ולכן גמר הגביע האנגלי מבטיח הרבה אקשן. היחס לניצחון של צ'לסי (1.60), של ארסנל (3.95) או תיקו והארכה (3.35)

הקטור ביירין שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
יעשה צרות באגף גם לצ'לסי? ביירין/רויטרס

שעה ומקום: 19:30, אצטדיון וומבלי

ראש בראש במפגשים האחרונים:

4/2/17: צ'לסי - ארסנל 1:3 (ליגה)
24/9/17: ארסנל - צ'לסי 0:3 (ליגה)
24/1/16: ארסנל - צ'לסי 1:0 (ליגה)
19/9/15: צ'לסי - ארסנל 0:2 (ליגה)
2/8/15: ארסנל - צ'לסי 0:1 (מגן הצדקה)

שימו לב ל:

הקטור ביירין (ארסנל) - המגן הסילוני מגיע למשחק בכושר פנטסטי: במשחק הליגה האחרון הוא כבש, שני מחזורים קודם לכן הוא בישל פעמיים, ובכלל נראה שבתקופה האחרונה הוא פורח. העול על כתפיו יהיה הפעם גדול מבדרך כלל, ולאור שלל ההיעדרויות והפציעות של שחקני הגנה אחרים של ונגר, סביר שיתמקד במשימות הגנתיות. ובכל זאת, הוא תמיד מהווה איום התקפי, בטח בכושרו הנוכחי.

מישי בטשואי (צ'לסי) - לא בטוח שהחלוץ הבלגי יפתח בהרכב של קונטה, אבל בין כה וכה הוא יקבל דקות, ולאור כושר ההבקעות המסחרר שלו, יש סיכוי טוב מאוד שהוא גם יהיה הג'וקר של צ'לסי ויכבוש עבורה. בטשואי ניצל היטב את הגארבג' טיים הממושך והבטחת האליפות המוקדמת כדי לגרום לקונטה לשקול מחדש את מקומו ברוטציה, כשכבש לא פחות מארבעה שערים בחודש האחרון, כולל צמד במשחק הליגה האחרון. אם רציתם להמר על כובש מפתיע, הרי הוא לפניכם.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב רוח שונה בתכלית. צ'לסי השלימה זכייה באליפות מרשימה עם שיא ניצחונות בפרמיירליג, ורוצה להשלים עונה חלומית בשנה הראשונה של אנטוניו קונטה על הקווים. ארסנל, מצידה, הגיעה לשפל חדש כשסיימה מחוץ לארבע הראשונות בליגה לראשונה זה 20 שנה, ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, כל זה כשהביקורות על ארסן ונגר והקריאות לעזיבתו הולכות ומתגברות. המסקנה המתבקשת היא שארסנל רעבה יותר לתואר, אבל זו הולכת להיות משימה קשה מאוד בשל ההגנה המאולתרת והכפויה שוונגר ייאלץ להעמיד, משום שלורן קוסיילני ושקודראן מוסטפי פצועים.

ההימור המופרע: על דבר אחד כמעט אין עוררין - מי שלא תניף את הגביע בסוף הערב הזה, תצטרך לעשות זאת קרוב לוודאי אחרי משחק רב שערים ואירועים. צ'לסי אמנם הפגינה דומיננטיות מרשימה במהלך העונה מול הקבוצות הגדולות, אבל שמרה על רשת נקייה רק במשחק אחד מתוך 10 מול קבוצות מהשישייה המובילה בליגה. גם ארסנל חושבת התקפה ומרבה לכבוש, אבל לרוע מזלה, האלתורים בהגנה עשויים לפגוע בה. 2:3 לצ'לסי במשחק מהנה וקצבי.

ההימור הבטוח: אם לא מחשיבים את מגן הצדקה, ארסנל ניצחה את צ'לסי רק פעם אחת בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן. גם למשחק הזה היא מגיעה שפופה ומצוברחת, ופערי האיכות בין השתיים ניכרו היטב במהלך העונה. אם לא די בכך, ההגנה כאמור תסבול מחיסורים רבים. זה הולך להסתיים ב-0:2 קל לבלוז.

בשורה התחתונה: אמנם שניים מתוך שלושת הגמרים האחרונים נגררו להארכה, אבל לא היינו ממליצים להמר על תיקו (יחס של 3.35) הפעם. שתי הקבוצות אמורות לשחק פתוח וממילא הן סובלות מבעיות הגנתיות, כך שההימור שלנו יהיה על הכרעה בתום 90 דקות. ניצחון של צ'לסי (1.60) עדיין נראה כמו תרחיש סביר יותר מניצחון של ארסנל (3.95), אבל אם כבר הימרתם לטובת הבלוז, תהמרו גם על תוצאה גבוהה.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully