וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני גמר הגביע: החברים של קיארטנסון, הטירוף של אוהדי בני יהודה

הפקקים בדרך לטדי גרמו לדחיית המשחק לשעה 21:00, אבל האוהדים הכתומים חגגו בדרך ולאוהדי מכבי תל אביב שעשו שמח בשוק מחנה יהודה, חברו לאחר מכן גם אורחים מפתיעים מאיסלנד

גמרמחצית25/05/2017
מכבי תל אביב
    0:0
      בני יהודה תל-אביב
      קובי אליהו

      בווידאו: אוהדי בני יהודה מתרגשים לקראת גמר הגביע

      המשחק האחרון של הכדורגל הישראלי בעונת 2016/16 יתקיים הערב (חמישי, 20:45, ספורט 5), ויפגיש את מכבי תל אביב ובני יהודה לקרב על גביע המדינה באצטדיון טדי. הצהובים מקווים להתגבר על עוד עונה שהסתיימה ללא אליפות ולסיים אותה עם טעם מתוק בדמות הגביע ה-24 בתולדותיהם. הקבוצה של המאמן הזמני כפיר אדרי תנסה להפתיע בגדול ולזכות בגביע שלישי.

      עוד בנושא

      מבצע יונתן: האם יונתן כהן יחסוך למכבי תל אביב את ההתלבטות לגביו?
      מיטש גולדהאר לא יגיע לגמר הגביע: "רוצה שנסיים את העונה בגדול"

      אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

      19:47: פתיחת המשחק נדחתה לשעה 21:00

      בשל עומסי התנועה הכבדים בדרך לאצטדיון טדי, הודיעה ההתאחדות לכדורגל על דחייה של רבע שעה בפתיחת משחק הגמר, כך שהשריקה תישמע רק בשעה 21:00.

      19:36: ההרכבים הרשמיים

      19:20: האוהדים מתחילים למלא את יציעי טדי

      אוהדי מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה. ברני ארדוב
      אוהדי מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה/ברני ארדוב
      אוהדי בני יהודה בגמר גביע המדינה. ברני ארדוב
      אוהדי בני יהודה בגמר גביע המדינה/ברני ארדוב

      19:00: האוטובוס של מכבי תל אביב הגיע

      אוטובוס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      אוטובוס מכבי תל אביב/ברני ארדוב

      18:31: פורסם הרכב בני יהודה. הקפטן איציק עזוז לא יפתח, כאשר במקומו בהגנה כפיר אדרי בחר להציב את מרקו יובאנוביץ'. מי שישמש כקפטן הוא רועי גורדנה, יונתן כהן ונריוס ולאסקיס יפתחו בהתקפה, בעוד פדרו גלבאן ימתין על הספסל. באשר למכבי תל אביב, יוסי בניון לא צפוי לפתוח בהרכב של ליטו וידיגאל. גל אלברמן, רובן מיקאל, טל בן חיים ו-וידאר קיארטנסון יהיו ב-11.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: טדי
      קהל: 28000

        18:11: אוהדי מכבי תל אביב התאספו בשוק מחנה יהודה

        17:30: מאמן הכושר של מכבי תל אביב, חואן טוריחו, העביר מסר בטוויטר: "היום זה יותר מגמר, זה יום של כבוד עבור כל אוהד מכבי תל אביב. לכו קדימה, אל תביטו לאחור. יאללה מכבי".

        16:52: דריכות גדולה בקרב שחקני מכבי תל אביב לקראת משחק גמר גביע המדינה הערב בטדי מול בני יהודה (חמישי, 20:45, ספורט 5). לפני הצהריים הגיע אוטובוס הקבוצה לאחד מבתי המלון בבירה והשחקנים התארגנו וירדו לארוחת צהריים. לאחר מכן ניתן לשחקנים זמן למנוחה בחדרים ואחר הצהריים יקיים ליטו וידיגאל עוד אסיפת קבוצה.

        וידיגאל הזמין 19 שחקנים להתכנסות ביניהם אוסקר סקאריונה שאולי יהיה בסגל שיתלבש למשחק אחרי זמן רב. לארגנטינאי יש אמנם חוזה לעונה הבאה בגובה של 900 אלף יורו נטו אבל במכבי רוצים להשתחרר ממנו כך שאם הוא ישותף הערב זו עשויה להיות הופעתו האחרונה בשורות הקבוצה.

        עבור מספר שחקנים המשחק הערב יהיה גם עוד הזדמנות כדי להוכיח לראשי הקבוצה שמגיע להם חוזה חדש. טל בן חיים הבלם, גל אלברמן ויוסי בניון עדיין לא יודעים אם ימשיכו לעונה נוספת. ברק יצחקי לו גם אין חוזה לעונה הבאה, מחוץ בסגל בשל פציעה. "אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך ובטוח שכל מי שאין לו חוזה, ירצה להוכיח שהוא ראוי להמשיך", אמרו במועדון.

        עד הבוקר הדחיקו שחקנים בקבוצה את חשיבות המשחק אבל מהרגע שהגיעו למתחם האימונים בקרית שלום ניכר היה כי רבים די מתרגשים ומתוחים לקראת המשחק הערב. "רוב הלחץ עלינו", הודה אחד השחקנים בדרך לירושלים. "מרבית הלחץ על מכבי תל אביב והתחושה בציבור שאנחנו צריכים לקחת את הגביע כי אנחנו פייבוריטים. גם העובדה שהפסדנו בגמר של העונה שעברה יוצרת עוד ממד של ציפייה שהפעם אסור לנו לפשל. מה שבטוח - המשחק לא עומד להיות קל. בני יהודה כבר ניצחה אותנו העונה בליגה והיא מאוד מסוכנת במיוחד כשהיה לה הרבה מאוד זמן לנוח ולאגור כוחות".

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully