וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר חתם בהפועל באר שבע, מקורבי אצילי: "50 אחוז שיגיע"

25.5.2017 / 15:00

איינבינדר שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם לשלוש שנים. בית"ר: "אין הצדקה לתשלום שכר החורג את גבולות התקציב השפוי". אופטימיות זהירה בנוגע לצירוף קשר גרנאדה

עריכת וידאו: מתן חדד

דן איינבינדר עבר היום (חמישי) בדיקות רפואיות וחתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. איינבינדר אמר: "אני שמח מאוד להגיע לאלופה. לפני הכל, אני רוצה להודות לכל מי שקשור לבית"ר ירושלים - החל בבעלים אלי טביב דרך הצוות המקצועי, אנשי המועדון, חבריי לקבוצה והאוהדים - הייתם לי בית חם ואוהב. עכשיו עומד בפניי אתגר גדול בהפועל באר שבע ואעשה הכל כדי להצליח. טרנר הוא מקום שתמיד כיף לשחק בו, אני שמח שעכשיו הוא הופך להיות הבית שלי".

מבית"ר ירושלים נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לקפטן הקבוצה בעונה החולפת, דן איינבינדר ומאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. דן שחקן חשוב ומוערך, הבעלים והמועדון רצו לראות את דן ממשיך בשורות הקבוצה, אך מבינים את כוחות השוק ומבחינת מדיניות המועדון אין הצדקה לתשלום שכר החורג את גבולות התקציב הראוי והשפוי של המועדון והבעלים".


עוד בנושא:

הפרסום הראשון על מועמדותו של איינבינדר להפועל באר שבע
הפרסום הראשון על הסיכום של איינבינדר בבאר שבע

שחקן הפועל באר שבע, דן איינבינדר עם המנכ"ל אסי רחמים. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מתרגל לצבע האדום. אייבינדר/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אחרי ההצטרפות של איינבינדר, בהפועל באר שבע מגלים אופטימיות זהירה בנוגע לאפשרות החתמתו של עומר אצילי. בחודשים האחרונים באלופה היו משוכנעים שקשר גרנאדה הספרדית יעבור למכבי תל אביב, אבל המשיכו לנסות לשכנע אותו להגיע לבירת הנגב. גם איינבינדר, שסיכם את תנאיו ויחתום בימים הקרובים, מנסה להשפיע על אצילי לחבור אליו במדים האדומים של הקבוצה של ברק בכר. הקשר עצמו יחזור לישראל, אבל מאוד מתלבט לאיזו קבוצה. "הסיכויים שיגיע להפועל באר שבע הם 50:50", סיפר אחד האנשים הקרובים לאצילי, "הוא באמת מתלבט מאוד".

בבאר שבע מבינים שהסיכוי שיגיע אליהם פחות או יותר שווה לסיכוי שיחתום במכבי תל אביב וגורם במועדון אמר: "הלוואי שאצילי יגיע. ביחד עם איינבינדר זה יהיה הרענון שהקבוצה צריכה בסגל שרץ כל כך טוב ביחד. הסיכויים לפי הבנתנו שווים".

בעקבות החתימה של איינבינדר נראה שאובידיו הובאן או וובה בראון יעזבו. אם וויליאם סוארס יקבל אזרחות ישראלית, הרומני יישאר ובראון יושאל. במקביל, בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע למיהאי קורהוט, אבל מסתמן שהוא יישאר והוא ואורן ביטון ייאבקו על המקום בהרכב בעמדת המגן השמאלי. במקרה כזה, בן תורג'מן כנראה יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל.

עדכון ראשון: 11:33

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
מאוד מתלבט. אצילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully