וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחפש במקום אחר: רייס יישאר בברצלונה, וונאמייקר בדרך לפנר

שני הרכזים שהצהובים סימנו לעונה הבאה מתרחקים: גארד ברצלונה הצהיר על רצונו להישאר, זה של דרושאפקה קרוב לחתימה בפנר. וגם: האם ג'רמי פארגו רומז על קאמבק של בלאט לישראל?

one

במקביל לניסיון להחזיר לעצמה את האליפות ולהשכיח את העונה המסויטת שעברה עליה, מכבי תל אביב כבר בונה את עצמה לקראת העונה הבאה. הבעיה היא שנראה ששניים מהיעדים המרכזים שלה - דיוויד בלאט וטייריס רייס - לא ששים לחזור לישראל. בלאט מחוזר על ידי צסק"א מוסקבה וברצלונה, ואחרי שוויל קלייברן שפרח תחתיו בדרושאפקה חתם בצסק"א, אפשר שהסבירות שגם הוא יחזור לרוסיה גוברת.

אצל טייריס רייס המצב קצת יותר מורכב. הגארד שהוביל את הצהובים לזכייה ביורוליג ב-2014 חתום לעונה נוספת בברצלונה, ולמרות עונה מאכזבת ברמה הקבוצתית והאישית, נראה שאין לו כוונה לעזוב. "אני מאושר כאן ואין לי שום תוכניות לעבור לקבוצה אחרת. אם זה תלוי בי, 100 אחוז שאני נשאר בברצלונה", אמר לתקשורת הקטלאנית אמש. "אני לא צריך לחשוב על זה לשנייה אחת. העיר נהדרת, הקבוצה טובה. נכון שהיו לנו בעיות העונה, אבל אני בטוח שהן ייפתרו ושנזכה בתארים".

שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
מאושר בברצלונה. רייס/GettyImages

גארד נוסף שסומן על ידי מכבי תל אביב וקרוב לוודאי שלא ישחק אצלה בעונה הבאה הוא בראד וונאמייקר. בתקשורת הטורקית מדווחים הבוקר שרק תרחיש קיצוני ימנע מהרכז הקשוח (27) לעבור לפנרבחצ'ה, שכבר סגרה עימו את רוב התנאים. כמו וויל קלייברן ודיוויד בלאט, גם וונאמייקר צפוי לעזוב את דרושאפקה שתעמיד בעונה הבאה תקציב נמוך בהרבה ביחס לעונה הנוכחית, וככל הנראה לא תשתתף ביורוליג. דואוש, הספונסר הראשי של דאצ'קה, אמור לתמוך באופן מזערי בלבד בקבוצה בעונה הבאה ולהפוך למאמץ הרשמי של פנרבחצ'ה. לכן, כך נראה, גם וונאמייקר יעשה דרך דומה, אלא אם ימצא קבוצה ב-NBA.

שום דבר קונקרטי לא קורה נכון לעכשיו במכבי תל אביב, אבל לפחות ברשתות החברתיות אפשר למצוא ספקולציות למכביר. אמש הפתיע אקס הצהובים ג'רמי פארגו עם ציוץ שרומז, כביכול, על כך שדיוויד בלאט בדרך חזרה לקבוצה. "בלאט שוב במכבי תל אביב (יכול להיות)", כתב, וזכה לתגובה משועשעת גם מטייריס רייס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוד חדשות בכדורסל האירופי

* מלאגה קרובה להחתים את רכז ז'לגיריס קובנה לאו ווסטרמן על חוזה לשתי עונות. על פי דיווחים בספרד, הגארד הצרפתי בן ה-24 כבר סגר את רוב תנאיו בקבוצה.

* קייל היינס סיכם לשתי עונות נוספות בצסק"א מוסקבה. זה יהיה החוזה השלישי שהפורוורד-סנטר האמריקאי יחתום עם הקבוצה הרוסית, שמעוניינת להשאירו למרות המפלה בחצי גמר היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully