וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "מוזר לעזוב מקום שהצלחתי בו ולא קיבלתי חוזה חדש"

25.5.2017 / 6:37

דן איינבינדר שוחח עם וואלה! ספורט אחרי שנפרד מבית"ר ירושלים: "רוב הקהל תומך. אם אנשים לא היו מאוכזבים, כנראה שלא הייתי מספיק טוב". הקפטן לחבריו: "לא נלחמו עליי, בכר התקשר כל יומיים". בבית"ר הגיבו: "בסכומים האלה טביב הבהיר שהוא לא במשחק"

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
קצת מאוכזב. איינבינדר/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים מקווה להודיע היום (חמישי) על חתימתו של אלי אוחנה והצטרפותו למועדון כנציג הבעלים. בבית"ר עוד קיוו כי לאחר כניסתו לתפקיד אוחנה יוכל לנסות לגרום לשינוי במו"מ עם דן איינבינדר, אבל העניין כבר לא רלוונטי והקשר אמור להיות מוצג היום או מחר כשחקן הפועל באר שבע.

איינבינדר התייחס הבוקר להחלטה ואמר: "האמת שזאת סיטואציה מוזרה בשבילי לעזוב מקום שהצלחתי בו ובעצם לא קיבלתי הצעה לחוזה חדש, זאת ממש לא תחושה רגילה. אני לא מאוכזב, רק חושב שזה קצת מוזר, אבל מבין שאלי טביב עושה את הכי טוב עבור בית"ר ירושלים".

איינבינדר אף הגיב להודעות זועמות שקיבל מחלק קטן מהאוהדים ואמר: "אני מקבל אינספור הודעות תומכות ומרבית הקהל מבין את ההחלטה שלי. מעבר לכך, שום דבר לא ישנה את דעתי על הקהל המדהים של בית"ר. אם אנשים לא היו מאוכזבים כנראה שלא הייתי מספיק טוב".

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. GettyImages
קרוב מתמיד. אוחנה/GettyImages

יחד עם זאת, בשיחות עם שחקנים איינבינדר נשמע פגוע מהעובדה כי לא הוגשה לו הצעה על ידי המועדון ואמר להם: "עשיתי שנתיים מצויינות, הפכתי לשחקן הרכב בנבחרת וציפיתי ליותר. הייתי מוכן לוותר על כסף כמו שוויתרתי בשנתיים האלה, אך לא נלחמו עליי. באר שבע לחצה, בכר שלח הודעות והתקשר כל יומיים כדי שאגיע לשם ועדיין לא הסכמתי לסגור שום דבר עד סיום העונה מתוך תקווה שמשהו ישתנה עם בית"ר".

בבית"ר הגיבו לעזיבתו של איינבינדר ואמרו: "אנחנו מכבדים את השחקן ומעריכים מאוד את מה שתרם. מתחילת הדרך כאשר נציגיו דיברו על סכומים של 350-400 אלף דולר אלי טביב הבהיר שהוא לא במשחק של הסכומים הללו, לא משנה מי השחקן. היה רצון לראות את דן נשאר, אך לא בסכומים האלה".

עזיבת איינבינדר התקבלה באכזבה אצל השחקנים. שחקן בכיר בקבוצה אמר: "זה היה צפוי, אך עדיין כואב. לדן הייתה משמעות מעבר לכדורגל נטו ונקווה שכל מי שכאן ימלא את החלל הזה. יש לנו קבוצה חזקה והיא תישאר כזאת, אבל דן היה חלק מהאופי של הקבוצה ברגעים הקשים. כל אחד יצטרך לתת יותר מעצמו עכשיו".

אגב, כאשר ז'אורז'יניו נשאל מה מספר החולצה שהיה רוצה ללבוש, הוא התלבט בין 10 ל-11, אולם בבית"ר אמרו לו לפני מספר ימים: "11 זה עדיין איינבינדר, עד שהוא לא הולך לא נוגעים בחולצה". בעקבות זאת ז'אורז'יניו בחר ב-10, אך ייתכן שכעת יבקש להחליף: "11 זה אלי אוחנה, הכוכב הכי גדול שהיה כאן ו-10 זה פלה וזיקו בנבחרת ברזיל, כך שלא משנה מה אבחר זה יהיה טוב", אמר הברזילאי.

בתחילת השבוע הבא אמור אלי טביב להיפגש עם נציגי מכבי תל אביב בניסיון לקדם את העברתו של שלומי אזולאי. בבית"ר צופים מו"ל לא פשוט בין הצדדים. קלאודמיר סיכם את תנאיו, אך עדיין לא חתם. גם שרון מימר עדיין לא חתם על חוזהו, כאשר על אף הודעת המועדון עדיין ישנם פערים קטנים בין הצדדים שאמורים להיסגר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully