וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן סיכם על הארכת חוזהו באינגולשטאדט: "אני נשאר"

"הבילד" חושף שמלך שערי הקבוצה (7) ישחק בעונה הבאה בבונדסליגה השנייה אחרי שסיכם על הארכת חוזה משודרג עד 2021: "יש רק דברים קטנים צריכים להיסגר ואחתום באופן סופי"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט מאוכזב. GettyImages
נשאר באינגולשטאדט למרות הירידה. אלמוג כהן/GettyImages

אחרי שנתן עונה אישית נהדרת במדי אינגולשטאדט, אלמוג סיכם היום (רביעי) על הארכת חוזהו בקבוצה, כך מדווח "הבילד" הגרמני. כהן, 28, שהפך בחלק האחרון לשחקן מפתח בקבוצה שסיימה במקום הלפני אחרון וירדה לליגה השנייה, קיבל שדרוג בשכרו וצפוי לחתום על חוזה חדש עד 2021.

"יש רק דברים קטנים צריכים להיסגר ואחתום באופן סופי, אני נשאר", כך אמר כהן לעיתון הגרמני הנחשב שטוען שכהן יחתום רשמית על חוזהו בשבוע הבא. כהן רשם העונה 29 הופעות בהרכב הפותח של אינגולשטאדט ורשם את העונה הכי פורייה בקריירה שלו מאז מכבי נתניה כשכבש שבעה שערים, יותר מכל שחקן אחר בקבוצה. כהן נמצא כבר ארבע עונות בקבוצה, שתיים מתוכן בבונדסליגה השנייה. כמו כן הוא שיחק גם בנירנברג ארבע עונות עם הבלחה לעונה אחת בהפועל תל אביב ב-2012/13. אלמוג כהן רשם התקדמות עצומה בקריירה שלו העונה, אחרי שבשתי העונות הקודמות הוא היה שחקן ספסל ובעונה החולפת הוא רשם רק שמונה הופעות בהרכב הקבוצה.

מיד עם תום העונה עזבו את היורדת לליגת המשנה כמה שחקנים משמעותיים מאוד מהסגל של הקבוצה. פסקאל גרוס נמכר לברייטון מהפרמיירליג, מאת'יו לקי האוסטרלי עבר להרטה ברלין ודריו לסקאנו אמור להימכר בימים הקרובים לפרייבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully