וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולפסבורג גברה 0:1 על איינטרכט בראונשוויג, תשרוד בבונדסליגה?

פלייאוף הירידה/עלייה של הבונדסליגה: הזאבים אירחו וניצחו את המשחק הראשון מבין שניים בזכות פנדל של מריו גומז (35). הגומלין ביום שני. צרפת: 1:2 לטרואה על לוריין במבחנים

חלוץ וולפסבורג מריו גומז כובש. רויטרס
מוביל את וולפסבורג, יציל אותה מירידה? מריו גומז/רויטרס

אחרי הכישלון הגדול והסיום במקום ה-16 בלבד, וולפסבורג רוצה לפחות להישאר בבונדסליגה ולא לרשום ירידה אל ליגת המשנה. הערב (חמישי) היא פגשה את איינטרכט בראונשוויג, שסיימה במקום השלישי בבונדסליגה השנייה, במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הירידה/עלייה של הבונדסליגה. הזאבים גברו על יריבתם 0:1 משער של מריו גומז בפנדל בדקה ה-35, שנפסק לאחר נגיעת יד של הבלם הנורבגי גוסטב ולסוויק. וולפסבורג תתארח אצל בראונשוויג ביום שני הקרוב (29 במאי) לגומלין עם יתרון מינימלי, ותקווה לחזור הביתה כשהיא מבטיחה עונה נוספת בבונדסליגה.

כובש שער הניצחון, מריו גומז, אחראי על 18 שערים של קבוצתו העונה בכל המסגרות, והוא מצליח לכבוש לבדו כמות שערים גדולה יותר מאשר הצליחו כל חבריו לקבוצה יחד (17).
וולפסבורג, שרק לפני שנה הייתה ברבע גמר ליגת האלופות והודחה על ידי ריאל מדריד אחרי שניצחה אותה בבית 0:2 והפסידה בחוץ 3:0, תנסה להימנע מירידה שעלולה להיות קטסטרופלית עבורה. כזכור, רק לפני שתי עונות וולפסבורג זכתה בגביע וסיימה במקום השני בליגה, והיוותה פקטור רציני בצמרת הליגה הגרמנית.

* צרפת: בנז'מן ניבה בן ה-40 כבש שער דרמטי בתוספת הזמן והעניק לטרואה ניצחון ביתי 1:2 על לוריין, במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף. סטפן דארביון (37) העלה ליתרון את הקבוצה שסיימה שלישית בליגת המשנה, עבדול מאג'יד וואריס השווה בדקה ה-82 , אך ניבה כאמור הכריע.

קפטן וולפסבורג לואיז גוסטבו. רויטרס
לא רוצים לרדת ליגה. אוהדי וולפסבורג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully