וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: יצחקי מחוץ לסגל, אדרי יעבה את הקישור

החלוץ הפצוע יחסר לווידיגאל בגמר הגביע (ה', 20:45, ספ' 5). סקאוטים מאירופה יעקבו אחרי בן חיים, אופציית עטר עשויה לחזור אם יימכר. בני יהודה אופטימית, הסכם חסות של 100 אלף שקלים לחולצת הגמר

גמרמחצית25/05/2017
מכבי תל אביב
    0:0
      בני יהודה תל-אביב
      צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

        מכבי תל אביב:

        ברק יצחקי מחוץ לסגל לקראת גמר הגביע מול בני יהודה מחר (חמישי, 20:45, ספורט 5). החלוץ עדיין סובל ממתיחה בשריר מהמשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים. בקבוצה ניסו להכשיר אותו לגמר והוא אף היה מועמד לפתוח בהרכב, אך באימון הערב נקבע סופית כי לא ייכלל בסגל. גם שגיב יחזקאל לא יהיה בסגל. לגבי ההרכב, ישנה התלבטות בין דור מיכה לאבי ריקן בצד ימין של הקישור ובין רובן מיקאל לגל אלברמן במרכז. אם האחרון יפתח, אייל גולסה יוסט לעמדה קדמית יותר לצד יוסי בניון.

        בן חיים החלוץ יהיה תחת מעקב בגמר. מספר סקאוטים צפויים לצפות בשחקן מכבי תל אביב לו יש כזכור אופציה להשתחרר הקיץ מחוזהו תמורת 2.9 מיליון יורו. מבחינת בן חיים כל האופציות פתוחות והוא בכלל לא פוסל הישארות במכבי תל אביב, במיוחד אם תחליט לפתוח את חוזהו ולשדרגו תמורת ביטול סעיף היציאה. במכבי תל אביב עדיין לא קיבלו החלטה אם להגיש לבן חיים חוזה חדש או להמר שהוא לא ייצא הקיץ ויישאר בחוזהו הנוכחי.

        אייל גולסה: "הסגל של מכבי תל אביב טוב משל הפועל באר שבע"
        ייני: "לא משנה אם נזכה או לא, אנחנו מתכננים שדרוג לקבוצה"
        אורח מפתיע בישראל: קרלוס גרסיה הגיע לתמוך במכבי תל אביב
        אצל בני יהודה: גורדנה אמור לפתוח, גלבאן צפוי להתחיל על הספסל

        טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול יעקב בריהון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
        בדרך לאירופה? טל בן חיים/יוסי ציפקיס

        אם בן חיים ימכר, צפויה מכבי תל אביב לחזור לאופציית אלירן עטר שהיתה על הפרק בשני חלונות ההעברה האחרונים. בינואר העסקה היתה קרובה לצאת לפועל, אך הצהובים לא הגיעו להסכמה עם מכבי חיפה על דמי המכירה. גורם במכבי תל אביב העריך היום כי אם בן חיים ימכר, מכבי תל אביב תגיש הצעה למכבי חיפה אך הוסיף כי יש כרגע מתיחות גדולה בין המועדונים וספק אם חיפה תסכים למכור במחיר שמיטש גולדהאר ישלם. על פי הידוע הבעלים של מכבי תל אביב לא יהיה מוכן לשלם יותר מ-1.5 מיליון יורו עבור עטר וספק אם חיפה תסכים למכור בסכום הזה.

        באשר לעטר עצמו, חלוץ מכבי חיפה לא ממהר לעזוב ולא מתכוון להתערב או להאיץ עסקה בין הקבוצות. לעטר יש חוזה מצוין בחיפה בגובה של 400 אלף דולר נטו ולא בטוח שבמכבי תל אביב יחכה לו שדרוג. יחד עם זה, אם מכבי חיפה ומכבי תל אביב יקדמו עסקה, עטר לא אמור להביע התנגדות למעבר ובתנאי שתנאיו לא ייפגעו. "כל חלון מדברים על זה, אבל זה לא קורה", אמרו בסביבתו של החלוץ. "לכן אלירן לא יתעסק בנושא הזה ולא ייכנס בין הקבוצות".

        שחקני קבוצת הנוער של בני יהודה עם הגביע בטורניר לזכר שחר בריקמן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
        בחזרה הגנרלית של הנוער, בני יהודה ניצחה. שחקני הנוער עם הגביע על שם שחר בריקמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

        בני יהודה:

        למרות העונה הלא טובה בליגה וחילופי המאמנים, בבני יהודה מאמינים שאפשר לזכות בתואר משמעותי ראשון מאז האליפות בעונת 89/90. "התחושה היא שבמשחק אחד אפשר לעשות הכל. יש לנו מספיק איכות בסגל כדי לנצח את מכבי", אמר אחד השחקנים.

        על אף הכעס של פדרו גלבאן כלפי הצוות המקצועי, הוא יחל מחר את המשחק על הספסל ואמור לקבל דקות בהמשך. בני יהודה תעלה עם קישור מעובה, כשרועי גורדנה, אנטוניו מרשיץ', וטיג'אן ג'ייטה יפתחו במרכז השדה. איציק עזוז וטל כחילה יוצבו יחד במרכז ההגנה כשנריוס ולסקיס, אלון תורג'מן ויונתן כהן יפתחו בחוד.

        אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
        החולצה לגמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

        בני יהודה תלבש מחר חולצה מיוחדת לגמר הגביע אחרי הסכם חסות בשווי 100 אלף שקלים למשחק אחד בלבד עם מאפיית שיבולת השרון.

        אגב, קבוצת הנוער של המועדון זכתה אחר הצהריים בגביע על שם שחר בריקמן, לאחר שניצחה 1:2 את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב "שחר" במשחק המסורתי לזכרו שנערך בקרית שלום.

        בניין עיריית תל אביב הואר לתמיכה בשתי הקבוצות, רון חולדאי בירך

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אלי חכמון
        אצטדיון: טדי
        קהל: 28000

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully