וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דיון במועצת העיר: הפועל עכו עברה רשמית לבעלות דן לובלסקי

24.5.2017 / 19:25

מליאת מועצת העיר אישרה את מסירת הקבוצה לידיו של לובלסקי, עדי קריספין ישמש כמנהל המקצועי של המועדון. זיו אריה מועמד להתמנות למאמן. קריספין: "הגענו לעכו כדי לבנות משהו חדש"

צילום: שלומי גבאי

העולה החדשה לליגת העל, הפועל עכו, עברה היום (רביעי) רשמית לבעלותו של דן לובלסקי, אחרי שמליאת מועצת העיר אישרה את ההסכם בדיון שערכה.

אחד מאדריכלי ההסכם בין הצדדים הוא ראש העירייה, שמעון לנקרי, מה שאולי זירז את אישור העסקה. כעת לובלסקי והמנהל המקצועי החדש שלו עדי קריספין, יחלו בהכנות לעונה הבאה כאשר הדבר הראשון שיעמוד על הפרק הוא מינוי מאמן לקבוצה. המועמד המוביל בשלב זה הוא זיו אריה, מאמן דילה גורי הגיאורגית, שהדריך בעבר את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב.

בעכו מעוניינים להחתים כמה צעירים מוכשרים וביניהם את רוסלן ברסקי ממכבי תל אביב ואת יניב בריק, שחקן מכבי חיפה. זאק שטיינברג, כדורגלן יהודי, עשוי להגיע לקבוצה והחלו איתו כבר גישושים בנוגע לכך. מבין חברי ההנהלה הקיימת יישארו ככל הנראה רק רפי סולטן, שימונה למנכ"ל והדובר ויקטור כהן, שימשיך בתפקידו.

עדי קריספין אמר לאחר אישור העסקה: "אני שמח מאוד שהכל אושר ועבר. הגענו לעכו כדי לבנות משהו חדש ולבנות מועדון אטרקטיבי מהנוער ועד לבוגרים, מועדון שיתקע יתד בליגת העל. אני מודה להנהלה הקודמת על תרומתם למועדון ועל העבודה המשותפת בחודשים האחרונים ולראש העיר מר שמעון לנקרי על התמיכה והליווי עד לאישור ההסכם ומצפים לעשייה משותפת גם בהמשך וכעת מתחילים בעידן חדש בהפועל עכו.

עוד בנושא:

העסקה סוכמה: הפועל עכו עוברת לידי דן לובלסקי ועדי קריספין

שחקני הפועל עכו חוגגים עלייה לליגת העל. שלומי גבאי
עכו עוברת לידיים חדשות/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully