וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט מנתח את ההתקפה של גולדן סטייט: "משחקת בצורה נדירה"

כוכב העבר ופרשן הווה קובי בריאנט מנסה להסביר איך גולדן סטייט מפרקת את היריבות שלה: " השחקנים נכנסים למוד התקפי לא כשהם עם הכדור, אלא בלעדיו. תחי הדמוקרטיה של הווריירס"

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט, חוגגים. AP
הם עדיין רעבים, ומלאי ביטחון. גולדן סטייט/AP

ג'ו לייקוב, הבעלים של גולדן סטייט, זכור לשמצה בזכות ההתרברבות שלו בשנה עברה, כשאמר שהקבוצה שלו "מקדימה באלפי שנות אור כל יריבה בליגה", וכמה שבועות לאחר מכן קליבלנד חזרה מפיגור 3:1 וניצחה 3:4 בסדרת הגמר בדרך לאליפות היסטורית. לייקוב לא חוזר בו מהדברים, ואחרי שהווריירס העפילו לגמר ה-NBA, הוא מצפה לנקמה.

"גם בשנה שעברה אנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר, אבל הם היו אלה שניצחו", אמר לייקוב, "אנחנו צריכים לקבל הזדמנות להגיע לשם ולהוכיח את זה". לייקוב נשאל אם הוא מרגיש שזו הזמנות להחזיר חוב, ואמר: "ברור. אני באמת מרגיש שאנחנו חדורי מטרה. לא סיימנו, אנחנו חייבים לחזור ולקחת בחזרה את מה שאנחנו מרגישים שנלקח מאיתנו בשנה שעברה". לייקוב נשאל האם הוא רוצה שזה יהיה בקליבלנד, ואמר: "האמת היא שזה לא ממש אכפת לי... אוקיי, אולי אני מעדיף קצת שזה יהיה בקליבלנד, רק בגלל שיש לנו שם חוב שלא סגרנו מהעונה שעברה".

עוד בנושא

"קווין דוראנט יהיר ומזלזל באוהדים, הוא גם לא החכים עם השנים"

בעלי גולדן סטייט ווריירס ג'ו לייקוב. AP
מדבר יותר מדי? לייקוב/AP

ובינתיים קובי בריאנט ניתח את ההצלחה של גולדן סטייט ב-ESPN. "הם עם 84 אסיסטים ב-135 סלי שדה בשלושה משחקים", אמר קובי, "כל קבוצה רוצה לשחק כדורסל קבוצתי, אבל בואו נראה איך גולדן סטייט עושה את זה. מה אתם רואים כשדריימונד מקבל את הכדור? האם הוא מנסה ליצור מהלך לעצמו, או שהוא מנסה ליצור מהלך למישהו אחר?...

"הדרך שבה גולדן סטייט משחקת היא נדירה. השחקנים נכנסים למוד התקפי לא כשהם עם הכדור, אלא בלעדיו. הם לא כופים עליך לשמור אחד על אחד, אלא שלושה על שלושה. הם כופים עליך לכסות חיתוכים, סיבובים ( split actions, rip actions, hand-off actions, curl actions, slice action), וזה רק על קצה המזלג.

"לשחק בסגנון הזה היא לנצל תקשורת אנושית בסיסית. האם יש לך את קור הרוח לראות מי עושה את החסימה? להבין מי מגיע מאחורי החסימה? האם יש לך את קור הרוח לתקשר ולהבין את האסטרטגיה הנכונה עם חברך לקבוצה שמעורב בחסימה? האם יש לך את קור הרוח לחשוב בצלילות כשמסביבך 20 אלף איש שצועקים בכל הכוח... ולקבל החלטה בשבריר של שנייה?".

בריאנט הציג איך ההגנות נופלות לתרגילים של הווריירס, ואמר: "הטעויות האלה הן כתוצאה של חוסר תקשורת. חוסר תקשורת יוצר הפרדה. הפרדות מפרקות קבוצות. קבוצה מפורקת לא יכולה לשחק ביחד. אם אתה לא משחק ביחד, העונה שלך נגמרה. תחי הדמוקרטיה של גולדן סטייט".

צפו: קובי בריאנט מנתח את את ההתקפה של גולדן סטייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully