וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה קרובה לקאמבק: "על המסלול הנכון" לשחק בוווימבלדון

חצי שנה אחרי שנדקרה בביתה וספגה פציעה שאיימה על המשך הקריירה שלה, הטניסאית הצ'כית עשויה לשחק כבר ברולאן גארוס ("החלטה של הרגע האחרון"), אבל צפויה להיכלל ברשימת המשתתפות בווימבלדון

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה. AP
תחזרי, תחזרי. קביטובה/AP

פטרה קביטובה קרובה לקאמבק. הטניסאית הצ'כית "על המסלול הנכון" על מנת לחזור לפעילות בסבב העולמי ולשחק בטורניר ווימבלדון הקרוב, כך הודיעה הדוברת שלה, שישה חודשים אחרי שנפצעה קשה בידה בפציעה שאיימה על המשך הקריירה שלה, כשהותקפה בביתה על ידי אדם בדקירות סכין.

קביטובה בת ה-26, פעמיים בעבר אלופת ווימבלדון, נדקרה ב-20 בדצמבר על ידי פורץ לדירתה בצ'כיה. אחרי הניתוחים שעברה בעקבות הדקירות, המנתחים בבית החולים עמלו שעות ארוכות על מנת לטפל בגידים ובעצבים של ידה השמאלית, היד שבה היא מכה, והועלה חשש להמשך הקריירה שלה.

עם זאת, קביטובה עשויה לחזור לשחק כבר ברולאן גארוס, שייפתח בשבוע הבא, כשהדוברת שלה טוענת שהטניסאית "תקבל החלטה של הרגע האחרון" בנוגע לאפשרות לשחק בפריס. הצ'כית, שזכתה בווימבלדון ב-2011 וב-2014, כבר תיכלל ברשימת הנכנסות לטורניר הלונדוני, שייפתח ב-3 ביולי.

בתחילת החודש העלתה תמונה שלה עורכת אימונים מלאים במונאקו. "אני מקווה שהתמונה הזאת משמחת אתכם כמו שהיא אותי", כתבה קביטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully