וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "עדיין אין לי רישיון, אימא מסיעה אותי לאימונים"

הסופרסטאר הצעיר של מונאקו סיפק ראיון סיום עונה מעניין: "המילה 'כדורגלן' לא מתחרזת עם 'פרארי'. המשפחה שלי עוברת למונאקו, נמאס לנו לגור רחוק זה מזה. אכריע לבד לגבי עתידי"

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה חוגג. רויטרס
חגיגה בהשראת אחיו. אמבפה/רויטרס

עונת הכדורגל באירופה נמצאת על סף סיום ואין ספק שאחד השמות המרתקים ביותר של השנה החולפת הוא זה של קיליאן אמבפה. ילד הפלא של מונאקו, בן 18 וחצי בלבד, סיפק עונת פריצה מדהימה עם 26 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות, תוך שהוא מוביל את הקבוצה מהנסיכות לאליפות אחרי ארבע שנות שליטה של פריס סן ז'רמן ולחצי גמר ליגת האלופות, והופך לשם מספר 1 ברשימות הרכש של רוב המועדונים הגדולים ביבשת.

כעת, לאחר כמה חודשים חלומיים במיוחד, התפנה אמבפה להעניק ראיון סיום עונה ובין היתר סיפר על חגיגת השערים שלו, במהלכה הוא גולש על הברכיים ומשלב ידיים: "התחלתי עם זה כי ככה אחי הקטן חוגג כשהוא כובש שערים מולי בפלייסטיישן".

על החיים כשחקן צעיר סיפר אמבפה: "כולם אומרים שכדורגל הוא עבודה, אבל אני באתי לכאן, למונאקו, כדי לעשות את מה שאני אוהב. כשאתה עושה את מה שאתה אוהב, הרבה יותר קל לך לקום בבוקר ולהקריב את מה שצריך".

עוד בנושא:

אמבפה מוביל את נבחרת התגליות של אירופה

קיליאן אמבפה חוגג עם שחקן מונאקו רדאמל פלקאו. רויטרס
ותודה לאימא. אמבפה חוגג עם החברים/רויטרס

אמבפה נשאל כמובן על עתידו וסיפר: "המשפחה שלי עוברת עכשיו לגור איתי במונאקו ואחי הקטן אית'ן ייכנס למחלקת הנוער לש המועדון. אם אעבור קבוצה, הוא יעבור יחד איתי. המונדיאל הקרוב לא יהווה פקטור מבחינתי בהחלטות לגבי העתיד. אני יודע שמדברים הרבה על קיליאן אמבפה בימים אלה, אבל זה לא מפריע לי, למשפחה שלי או למועדון שלי. אני בגיל בו אני חייב לשחק באופן קבוע. כדי להשתפר, אתה חייב לשחק וזה יהיה הדבר המרכזי בבחירה שלי לגבי העתיד. חוץ מזה, חשוב לי לשמור את המשפחה ביחד. נמאס לנו לגור רחוק זה מזה".

עוד הוסיף אמבפה: "זו הייתה שנת הפריצה שלי, בה גילו אותי. מבחינתי, העונה הבאה חייבת להיות שנת ההוכחה שלי. זה השלב הכי משמעותי בדרך למעלה ואני רוצה להשלים אותו בצורה רגועה ובתנאים הנכונים. אני ורק אני אחליט לגבי העתיד שלי, יחד עם המשפחה. אף אחד לא יכול להגיד לי לאן ללכת. זו תהיה רק החלטה שלי".

לגבי חייו האישיים הוא סיפר: "מבחינת כדורגל אני אולי בוגר יחסית לגיל שלי, אבל מבחינת החיים אני עדיין ילד בן 18. אין לי עדיין רישיון נהיגה אפילו, זה הפגם הכי גדול שלי כרגע. איך אני מגיע לאימונים? אימא שלי מסיעה אותי, או אמיר, הנהג של המועדון. המילה 'כדורגלן' לא מתחרזת עם המילה 'פרארי'. זה שאין לי מכונית זה לא ביג דיל, פשוט התרגלתי לזה. אני עדיין ילד ולפעמים אימא שלי צועקת עליי לסדר דברים בבית. אני חושב שזה נורמלי. אני לומד, כמו כל ילד. אני מבטיח שלא אשתנה כאדם, כי מה שהביא אותי לכאן זה העובדה שתמיד הייתי מי שאני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully