וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו הודחה בסיבוב הראשון מטורניר נירנברג

הישראלית, המדורגת 236 בעולם, נכנסה להגרלה הראשית של הטורניר כלאקי לוזר אחרי שהפסידה במוקדמות, ונוצחה 6:4, 5:7, 6:0 על ידי יוליה פוטינצבה הקזחית (28 בעולם). נישיקורי ניצח בז'נבה

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. GettyImages
הדחה בסיבוב הראשון. גלושקו/GettyImages

יוליה גלושקו, המדורגת 236 בעולם, נכנסה לטורניר נירנברג מסבב האינטרנשיונל כלאקי לוזר אחרי שהפסידה בסיבוב המוקדמות השני. הישראלית בת ה-27 פתחה את הופעותיה בהגרלה הראשית עם משחק מול יוליה פוטינצבה הקזחית, שמדורגת שנייה בטורניר ו-28 בעולם. גלושקו לא יכלה לפוטינצבה, אותה דווקא ניצחה פעמיים בשני המפגשים היחידים שנערכו בין השתיים עד, והפסידה לה 6:4, 5:7, 6:0. אגב, גם בסיבוב המוקדמות השני והאחרון לטורניר ספגה גלושקו בייגל במערכה השנייה.

פוטינצבה תתמודד בסיבוב השני מול יאנינה ויקמאייר הבלגית, גלושקו תנסה את מזלה בטורניר הבא שלא יהיה ברולאן גארוס, כיוון שלא הצליחה להשיג דירוג מתאים אפילו למוקדמות של הגרנד סלאם השני של השנה.

בטורניר הגברים בז'נבה מסבב ה-250 הצליח קיי נישיקורי (9) לעלות לסיבוב השלישי עם 4:6, 3:6 מול מיכאיל קוקושקין הקזחי (88). בטורניר ליון, גם הוא מסבב ה-250, נרשמה הפתעה גדולה כשניקולאס קיקר הארגנטינאי (94), שעלה מהמוקדמות, ניצח 6:2, 4:6, 2:6 את ניק קיריוס (19). חואן מרטין דל פוטרו, המדורג 30 בעולם, ניצח 5:7, 4:6 את קונטין האליס הצרפתי (126).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully