וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 99:112 את בוסטון ועלתה ל-1:3 בגמר המזרח

קיירי אירווינג סיפק שיא פלייאוף עם 42 נקודות, לברון התאושש מבעיית עבירות וסיים עם 34 והקאבס חזרו מפיגור 16 מול הסלטיקס הלוחמניים בזכות מחצית שנייה אדירה. הגמר מול הווריירס בפתח

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. רויטרס
הופעה כבירה. קיירי/רויטרס

קליבלנד התקרבה הלילה (בין שלישי לרביעי) מרחק ניצחון אחד בלבד ממפגש שלישי ברציפות מול גולדן סטייט בגמר ה-NBA, כאשר גברה בבית 99:112 קשה על בוסטון בזכות מחצית שנייה מעולה והצגה של קיירי אירווינג. כעת, הסדרה תחזור לבוסטון, כאשר הקאבס, שמובילים 1:3, ינסו לסגור את הסיפור ולהתחיל בהכנות לגמר.

אחרי ההפתעה האדירה במשחק הקודם ומשחק הנפל של לברון ג'יימס, ההנחה הייתה שהעסק יתייצב במשחק 4, אבל הסלטיקס הלוחמניים, נטולי אייזאה תומאס כמובן, סירבו לוותר. קווין לאב שוב צבר נקודות מהירות, אך בוסטון הגיבה בריצת 0:11 ובהמשך הרבע הוסיפה ריצת 2:11 בדרך ל-19:28 מפתיע בסיום הרבע.

עוד בנושא:

הנבחר: איך לברון השתדרג והפך לטוב מאי פעם

קווין לאב קיירי אירווינג לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
כל הטריו תרם את חלקו. לאב, קיירי ולברון חוגגים/רויטרס

קליבלנד קיוותה לחזור ברבע הבא, אבל שלשה של גיבור משחק 3, אייברי בראדלי, הקפיצה את היתרון ל-16 באמצע הרבע (33:49), לברון נקלע לבעיית עבירות רצינית וירד לספסל אחרי שהרביעית נשרקה לו והקיו ארנה נותר בהלם, כאשר המחצית הראשונה מסתיימת ב-47:57 ירוק.

לצערה של בוסטון, זו גם הייתה שירת הברבור שלה. רגע לפני שהאלופה נכנסת לסחרור רציני עם הפסד בית שני ברציפות, היא התעוררה והחלה לצלוף ללא הכרה. קיירי אירווינג קלע 21 נקודות ברבע השלישי, בו ניצחה קליבלנד 23:40, כדי להשלים מהפך. בשלב מסוים במחצית השנייה, הקאבס קלעו 21 זריקות מתוך 24 שלקחו. הסלטיקס נתקעו לגמרי בהתקפה, לברון נזכר שהוא לברון ולמרות שיונאס ירבקו עוד צימק עם שלשה למינוס שש, 4:20 לסוף, ריצת 2:9 של הקאבס סגרה עניין.

קיירי סיים עם שיא פלייאוף של 42 ולברון עם 34 (15 מ-27 מהשדה, רק 1 מ-6 לשלוש), כולל 24 במחצית השנייה, מתוכן 15 ברבע האחרון, בעוד לאב המשיך את הסדרה הטובה שלו עם 17 ו-17. בצד המפסיד, לבראדלי היו 19 ולג'יי קראודר 18 ו-8 ריבאונדים. אל הורפורד סיים עם 16 וקלי אוליניק עם 15, אולם בוסטון נבלמה הפעם על 10 מ-31 לשלוש, אחרי ה-18 מ-40 במשחק הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully