וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קווין דוראנט יהיר ומזלזל באוהדים, הוא גם לא החכים עם השנים"

כתב ESPN סטיבן איי סמית' הגיב בחריפות לדבריו של כוכב גולדן סטייט ("אם אתם לא נהנים מהפלייאוף, אל תצפו בו"). לברון לקראת משחק 4 נגד בוסטון: "מרוכזים בהווה. המפתח למשחק? לנצח"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
"מרוכזים במשחק הבא". לברון ג'יימס/AP

אחרי שגולדן סטייט השלימה את המשימה ועלתה לגמר ה-NBA עם סוויפ מרשים מול סן אנטוניו (ומאזן 0:12 עד כה בפלייאוף), קליבלנד תנסה להצטרף אליה ולקבוע את שחזור הגמר משתי העונות הקודמות. כדי להתקרב למאבק על התואר, הקאבס יצטרכו להתגבר על ההפסד המפתיע לבוסטון במשחק הקודם בגמר המזרח, ולנצח באולמם הביתי כדי לעלות ל-1:3 בסדרה.

"שכחנו ממשחק 3 ואנחנו מרוכזים במשחק הבא", אמר היום (שלישי) לברון ג'יימס באימון האלופה, "אנחנו יודעים שטעינו ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשתפר, אבל אנחנו מרוכזים בהווה ולא בעבר. צריך לשחק חכם, יש לנו תוכנית משחק מעולה ואנחנו מצפים להתחיל. צפיתי בהפסד, זה לא היה לי קשה. הם שיחקו מצוין ולא הצלחנו לעצור את הריצה שלהם. בסופו של דבר זה רק כדורסל, אני משקיע ויודע לסמוך על עצמי ברגעים הפחות טובים. אני דואג לגבי המצב באותו רגע ולא שום דבר אחר. המפתח למשחק הערב? לנצח".

בנושא אחר, ברחבי הליגה עדיין מתעסקים בדבריו של קווין דוראנט, שנשאל לאחר משחק 3 מול הספרס על שליטתן של גולדן סטייט וקליבלנד בפלייאוף, והשיב ש"אם אתם לא אוהבים את זה, אל תצפו בזה". פרשן ESPN, סטיבן איי סמית', לא אהב את דבריו של כוכב הווריירס, שלדעתו מביעים זלזול.

"עם השנים הוא נעשה יותר יהיר, חסר כבוד ומזלזל - בייחוד כלפי אוהדים", אמר, "אם להיות כן לגמרי, הוא לא נעשה חכם יותר. דוראנט הצעיר יותר בחיים לא היה אומר דבר כל כך מזלזל לאוהדים".

דוראנט בעצמו ניסה להסביר את עצמו לפני משחק 4 שנערך הלילה. "התכוונתי שהחיים הם פשוטים", אמר, "אם אתה לא אוהב את הכיוון אליו הולך המשחק, פשוט תכבה את הטלוויזיה. אם אתה נהנה, תמשיך לראות. לא התכוונתי לזלזל באף אחד ואם מישהו נפגע אני מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully