וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מימשה את האופצייה על אדריאן בנקס לעונה הבאה

23.5.2017 / 18:15

הגארד בן ה-31, שקיבל לאחרונה אזרחות ישראלית, ימשיך לעונה שנייה במדים האדומים, כמו גם רביב לימונד ותומר גינת. דני פרנקו, שרון דרוקר ואריק אלפסי מועמדים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) כי מימשה את האופצייה שהייתה לה על הגארד אדריאן בנקס לקראת העונה הבאה. כזכור, לקראת סיום העונה היה ספק רב האם אדומים יבחרו לממש את האופציה על השחקן (שקיבל אזרחות ישראל במחזורי הסיום של העונה), לאחר שהתלונן על דקות המשחק שלו, ואף סירב לעלות על המגרש במחצית השנייה במשחק נגד הפועל ירושלים בסיבוב השלישי. בהודעת הקבוצה נמסר: "בנקס הגיע לקבוצה בקיץ שעבר, והביע בשיחה עם ראשי המועדון את רצונו להמשיך בקבוצה ואת המוטיבציה הגדולה שלו להוביל את המועדון להישגים בעונה הבאה".

בנקס יהפוך לשחקן השלישי שחתום בהפועל לקראת העונה הבאה, זאת לצד רביב לימונד ותומר גינת כשגם הגארד הצעיר צוף בן משה צפוי להמשיך. מי שיחזרו מהשאלה לקבוצה הם הסנטר דניאל איידן ששיחק העונה במכבי קרית גת והגארד אור לאומי, שהצטיין בחלק האחרון של העונה בבני הרצליה. כמו כן, לקבוצה יש אופצייה על הקפטן מתן נאור ואופצייה משותפת מול הגארד תמיר בלאט ששוקל את עתידו במועדון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט עוד במהלך העונה. אמש (שני) הודיעו האדומים כי המנהל המקצועי אפי בירנבוים סיים את דרכו במועדון, אך לוואלה! ספורט נודע כי אין בכוונתם למנות איש מקצוע במקומו ומי שצפוי להחליט על בניית הסגל הוא המאמן שימונה. כזכור, המועמדים לתפקיד הם דני פרנקו, שרון דרוקר ואריק אלפסי.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הודיעה לאפי בירנבוים על סיום דרכו במועדון

לכתבה המלאה
אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. טל לוי
ממשיך לעונה נוספת למרות התקרית. אדריאן בנקס/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully