וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר ימתין למועדון רק עד לשבוע הבא

טל בן חיים צפוי להחליט אחרי הגמר אם הוא מצטרף לבית"ר, מה שיכריע את גורלו של הקשר הברזילאי, שמועמד לאשדוד. אוחנה יחתום בימים הקרובים, טביב הבטיח לקונטה שלא יעמוד בדרכו לאירופה

קלאודמיר פרופיל. יוסי ציפקיס
רוצה להישאר, אבל לא בטוח שזה אפשרי. קלאודמיר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תמתין להחלטה של טל בן חיים הבלם בנוגע לעתידו לפני שתשלים את מצבת הזרים שלה לעונה הבאה. את ההחלטה צפוי לקבל בן חיים לאחר גמר הגביע של מכבי תל אביב מול בני יהודה בחמישי. בבית"ר מודעים לכך שאם בן חיים יישאר במכבי תל אביב, אין להם בנמצא בלם ישראלי אחר שיחזק אותם ולכן, הם יצטרכו להביא בלם זר. במקרה כזה, הקבוצה עשויה לוותר על קלאודמיר כדי לפנות מקום לזר.

קלאודמיר עצמו זכה למספר הצעות וביניהן ממ.ס. אשדוד, אך הוא עדיין נותן עדיפות לבית"ר ירושלים ומעוניין להמתין עד לשבוע הבא לפני שהוא פונה לכיוונים אחרים. גם בקבוצה רוצים לראות אותו נשאר ויוותרו עליו רק אם תיווצר מצוקה של ריבוי זרים.

עוד בנושא:

עוד חיזוק לאלופה: דן איינבינדר סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע

קפטן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
אין מה שישנה את דעתו? איינבינדר/יוסי ציפקיס

דן איינבינדר סיכם את כל תנאיו עם הפועל באר שבע ואמור להיות מוצג רשמית עד סוף השבוע. הקשר ישוב מחר מחופשה ובבית"ר ירושלים יעשו ניסיון לשנות את המצב ולמנוע את עזיבתו, אך נראה כי כבר מאוחר מדי לכך. אלי אוחנה אמור לחתום על חוזהו ב-48 השעות הקרובות ולהפוך לנציג הבעלים, כך שייתכן כי גם הוא יהיה מעורב במהלך להשארת איינדינבר, אולם גורם המעורה בפרטים אמר: "כנראה שזה כבר לא יהיה רלוונטי. היה מספיק זמן לדבר ולהגיש הצעה. דן בדרך לבאר שבע".

אנטואן קונטה צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים, כאשר הבעלים אלי טביב הבטיח כי לא יעמוד בדרכו אם תגיע הצעה טובה מאירופה. בבית"ר רוצים מאוד לצרף גם את שלומי אזולאי הקשר, אך צופים קשיים רציניים מול מכבי תל אביב, שם אזולאי מחזיק בחוזה לעונה נוספת. השאלתו לבית"ר תהווה למעשה ויתור על השחקן, דבר אותו מכבי תל אביב לא רוצה לעשות, בטח שלא עם העברתו לקבוצה ממנה רכשה אותו. אפשרות נוספת שעלתה היא שאזולאי יחתום במכבי תל אביב לעונה נוספת ואז יושאל לבית"ר, עם אופציה לרכישה.

טביב אמור לפתוח במשא ומתן מול הפועל חיפה בנוגע לרכישתו של אלי אלבז. החלוץ, ששיחק בעונה החולפת בהפועל כפר סבא, יוכל לגשת לוועדה למעמד השחקן כדי שזו תקבע את מחירו, אולם בשל היחסים הטובים השוררים בין טביב ליואב כץ, ייתכן כי השניים יגיעו להבנות על סכום ההעברה. טל כחילה צפוי בשלב זה לשוב לסגל לקראת משחקי הקבוצה באירופה, אלא אם יוחלט אחרת. הדברים נכונים גם לגבי אור ועקנין, בעוד שלגבי השחקנים שעלו מקבוצת הנוער, ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר תקופת אימונים במהלכה יוכל המאמן שרון מימר להתרשם מיכולתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully