וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "אני מוכן לעזוב את אתלטיקו, רוצה לזכות בתארים"

החלוץ הצרפתי שוב הצהיר על רצונו למצוא מועדון אחר: "הגעתי לנקודה בה לשחק יפה ולכבוש שערים זה לא מספיק עבורי. השלב הזה הסתיים מבחינתי. אולי אלך לאנגליה, לגרמניה, לסין או לארה"ב"

one

אנטואן גריזמן ממשיך לדבר על עתידו. יומיים אחרי שהתארח בתכנית בטלוויזיה הצרפתית והודה כי יש 60 אחוז סיכוי שהוא ישחק במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, התייצב היום (שלישי) החלוץ הצרפתי במסיבת עיתונאים לקידום הספר החדש שלו והודה כי הגיע הזמן לעזוב את אתלטיקו מדריד.

"אם אני צריך לעבור לקבוצה אחרת, אין בעיה. זה יכול להיות באנגליה, כי זה הכיוון של רבים. אבל גם בגרמניה, סין או ארצות הברית. אני מוכן לעזוב. הגעתי לנקודה בה לשחק כדורגל יפה ולכבוש שערים זה לא מספיק עבורי. השלב הזה הסתיים מבחינתי. אני רוצה לזכות בתארים, זה מה שאני מחפש".

גריזמן הוסיף: "סיימנו במקום השלישי וזו הייתה המטרה שלנו, כך שעמדנו בה. אבל אנחנו השחקנים תמיד שואפים ליותר. כאשר אצטרך להחליט על עתידי בקיץ, אחשוב קודם כל על המקום בו אני יכול לזכות בתארים. הייתי קרוב עם אתלטיקו. הגענו לגמר ולחצי גמר הצ'מפיונס, אבל היה חסר לנו מזל וחבל. אני אוהבא את אתלטיקו, אבל רוצה לטעום מהתהילה".

עוד בנושא:

אנטואן גריזמן: "60 אחוזים שאשחק במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לאן מועדות פניו של גריזמן?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully