וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דורשת ממכבי חיפה 400 אלף דולר על אדי גוטליב

23.5.2017 / 15:10

הירוקים פנו רשמית לאדומים, במועדון ממתינים לאישור המנהל הספורטיבי כדי להאיץ את המשא ומתן ולהכריז על החתמת דוס סנטוס. מסתמן: בוקולי יישאר במועדון, פריסט יעזוב. טוני יביא איתו את שצ'פוביץ'?

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
מכבי חיפה פנתה רשמית. גוטליב/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הבהירה לשחקנים איתם היא מנהלת משא ומתן לקראת העונה הבאה כי ההודעה הרשמית על החתימה תתפרסם רק לאחר מינוי המנהל הספורטיבי. מלבד אליסון דוס סנטוס, שהודעה לגביו צפויה בקרוב, במועדון ממתינים לאישור לגבי שאר שחקני הרכש – בהם פלוריאן קליין ואדי גוטליב. בחיפה אישרו כי הם מתעניינים בבלם הפועל תל אביב. במהלך המשא ומתן בין הצדדים, האדומים שירדו העונה לליגה הלאומית דרשו 400 אלף דולר עבור כרטיסו של השחקן, אותו מכבי חיפה רוצה לרכוש. גם שמו של סטפן שצ'פוביץ', אותו הביא טוני לחטאפה, עלה. שם נוסף שנבחן בשבוע שעבר הוא שחקנה של מאריבור, מרואן קבהא, שהוצע לגיא לוזון על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן. יחד עם זאת, ראוי לציין כי בחיפה עדיין טוענים שכל נושא הרכש, גם הישראלי, ייבחן רק לאחר החתימה הרשמית עם המנהל הספורטיבי.

באשר לטוני, מקורבים לעסקה טוענים כי היא עומדת להיחתם, אבל במכבי חיפה לא מאשרים שיגיע כבר בסוף השבוע לישראל. "אם חטאפה הייתה מבטיחה עליה בשלב שהחל משא ומתן, טוני לא היה מדבר עם מכבי חיפה. הוא מתכוון להגיע לישראל רק בגלל שחטאפה עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה הראשונה, והוא היה צריך לקבל את ההחלטה לפני שיתברר מה יעלה בגורלה בתום העונה", אמר מקורב לעסקה. במהלך השבוע צפויים אנשי הצוות המקצועי לקבל הודעה לגבי עתידם במועדון. עושה רושם שגוסטבו בוקולי יישאר בצוות, מיק פריסט יעזוב, אורי הראל יעבור לתפקיד אחר ויעבוד צמוד לערן שדו. לגבי גיורא אנטמן, עדיין לא ברור האם יישאר. לכל הארבעה נאמר כי ההכרעה בעניין תתקבל לאחר החתמת המנהל הספורטיבי.

סאן מנחם שביקש לעבור בהשאלה אמור לקבל אור ירוק לעשות זאת. מכבי נתניה ובני יהודה מחזרות אחריו. איסמעיל ריאן מבוקש בבני סכנין ושמו עלה גם אצל מכבי פתח תקוה. אתמול נערכה פגישה בין מכבי חיפה לסוכנו ההונגרי של המגן השמאלי מיחאי קורהוט. המגן הוצע, אבל בשלב זה לא ברור אם יגיע משום שלאור הגעתו הצפויה של דן איינבינדר לאלופה, נראה כי המגן יישאר בסופו של דבר בקבוצה.

עוד בנושא

סאן מנחם ביקש לעזוב, סוכנו: "לא מוכן להיות מספר שתיים"
הצוות המקצועי הגיע לשיחות. לוזון לשחקנים: "חלק ממכם יעזבו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully