וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: סנדרו רוסיי נעצר, החשד: הלבין יותר מ-35 מיליון יורו בחברות קש

נשיא ברצלונה לשעבר עלול לספוג עונש של חמש שנות מאסר בשל "פשעי שחיתות והונאה", בין היתר במסגרת עסקת ניימאר. פיקה רומז: לא מגיע לרונאלדו לזכות בתואר שחקן השנה. בברצלונה מאשימים: ריאל מדריד גזענית, לא יודעת לחגוג

one

נשיא ברצלונה לשעבר סנדרו רוסיי נעצר אתמול (שני) בקטאלוניה, כחלק מחקירה גדולה המתנהלת במשטרת ברצלונה בימים אלו. על פי החשד, רוסיי היה אחראי להלבנת כספים בגובה 35 מיליון יורו באמצעות חברות קש בברזיל בעת שכיהן כיו"ר של חברה גדולה, עוד לפני ששימש נשיא ברצלונה. הוא עשה זאת באמצעות עמלות בלתי חוקיות שגבה משלל קבוצות כדורגל בברזיל, כולן תחת המטרייה של ה-CBF (קונפדרציית הכדורגל הברזילאית). רוסיי עומד במרכזה של הפרשה, אולם מספר בכירים בעולם הכדורגל נחקרו גם כן. ריקרדו טשיירה, ששימש בזמנו כנשיא ההתאחדות הברזילאית, נחקר באזהרה וכך גם מנהלי קבוצות נוספים בברזיל.

כחלק מההאשמות בתיק, רוסיי נחקר גם בגין העברתו של ניימאר לברצלונה, עסקה שהעלתה בעבר תהיות רבות על חוקיותה ועל אופן ביצועה. התביעה בתיק מתכוונת לדרוש עונש של חמש שנות מאסר בפועל לרוסיי, תחת סעיפים של "פשעי שחיתות והונאה".

עוד בנושא

עונה אדירה: ציוני הדרך באליפות הראשונה של ריאל מדריד מאז 2012
סרחיו ראמוס: "מגיע לנו לזכות באליפות", זידאן: "היום הטוב בחיי המקצועיים"
ברצלונה מלקקת את הפצעים, אנדרס אינייסטה: "לא היינו מספיק עקביים"
ריאל חגגה כל הלילה בכיכר סיבלס: "פיקה, מנוול, צדיע לאלופה"
סרחיו ראמוס סגר חשבונות וקיבל נשיקה בשפתיים מאיסקו, רונאלדו ירה: "מדברים עליי כאילו אני עבריין"
פלורנטינו פרס: "זינדין זידאן היה השחקן הטוב בעולם, וכעת הוא המאמן הטוב בעולם"

סנדרו רוסיי נשיא ברצלונה המתפטר. AP
שוב מסתבך. רוסיי/AP

אחרי הסערה סביבו וההקנטות שספג בחגיגות האליפות של ריאל מדריד, ג'רארד פיקה שוב טוען שליאו מסי הוא הגדול מכולם, ורומז שלא מגיע לכריסטיאנו רונאלדו לזכות בתואר שחקן השנה בעולם. "גמר האלופות יהיה בין שתי קבוצות מצוינות", אמר פיקה, "יובה רשמה הצלחות גדולות בשנים האחרונות, כי יש לה שחקנים גדולים, כמו בופון. בופון רוצה מאוד לזכות בליגת האלופות בפעם הראשונה, יהיה גם נחמד לראות את חברנו לשעבר דני אלבס זוכה. ברור שמסי הוא השחקן הכי טוב בעולם ובהיסטוריה, השנה הוא יזכה בנעל הזהב, וגם ראוי לכדור הזהב פעם נוספת. יהיה נחמד אם בופון יזכה בכדור הזהב. הוא זכה באליפות, בגביע האיטלקי, ויוכל לזכות בצ'מפיונס".

עוד בברצלונה: הכותרת על השער ב"ספורט" הקטלאני טוענת כי "ואלוורדה כבר עובד בברצלונה", ומדווח שם כי "אלא אם יהיו שינויים דרמטיים ארנסטו ואלוורדה יוכרז כמאמן ברצלונה ב-29 במאי... הוא כבר החל בשיחות עם הצוות המקצועי כדי לקבוע בהקדם האפשרי את סגל הקבוצה לעונה הבאה.. הוא מהווה דמות מפתח בתכנון לעתיד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שער ה"ספורט": "ואלוורדה כבר עובד בברצלונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בברצלונה מסרבים לעבור בשתיקה על ההתנהגות של הבלאנקוס בחגיגות האליפות. הכותרת ב"מונדו דפורטיבו" כינתה את ריאל מדריד "האדונים", כינוי גנאי להתנשאות עם רמיזה לגזענות. במאמר בעיתון נכתב ש"ריאל מדריד לא יודעת לנצח", ומציינים את הקללות לכיוון פיקה ("מנוול, ברך את האלופים") ואת העובדה שקרבאחל ואיסקו נטלו את המיקרופון ושרו שירי גנאי נגד ברצלונה ("פפה, תהרוג אותו", שיר אותו שרים אוהדי האולטראס של ריאל). כמו כן מוזכרות רמיזות גזעניות לעבר אתלטיקו מדריד "האינדיאנים".

"עם אליפות שניייה בלבד בתשע שנים, השמחה של ריאל עברה את הגבול", נכתב במאמר, "הקבוצה שוב הראתה שהיא לא יודעת לנצח... חוסר הכבוד כלפי היריבה חזר שוב ושוב, והוכיחה שוב את תחושת העליונות של ריאל מדריד.... במטוס בחזרה למדריד חאמס רודריגס העביר את החגיגות של השחקנים בשידור חי באינסטגרם, שם אפשר היה לראות את השחקנים חוצים גבול, כולל השיר 'פפה, תהרוג אותו', קריאה שנאמרת על ידי פלג קיצוני של אוהדי ריאל מדריד, והומצאה בעקבות המקרה שבו פפה דרך על ליאו מסי בקלאסיקו בזמן ששכב על הדשא...

"זה היה מהלך מכוער ראשון, אבל היה עוד במסיבה שנמשכה כל הלילה... חוסר הכבוד היה לא רק כלפי ברצלונה, אלא גם לעבר אתלטיקו מדריד, עם השיר 'אינדיאנים, ספרו לנו איך זה מרגיש'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully