וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד הפועל חיפה: לא שילמה הוצאות עבור הבלם הניגרי אדלקה

23.5.2017 / 8:44

סוכן שחקנים טוען כי יואב כץ התחייב לשלם מחצית מהחזר הוצאות ששילם עבור הבלם, אך התנער בתום העונה. התקרבות במו"מ עם לבקוביץ' וקפילוטו, גם מגרלשווילי צפוי להישאר. אדילסון ממתין להודעה

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
עוד סיפור ביזארי. יואב כץ/סוכנות ג'יני

סוכן השחקנים משה הר אדיר הגיש הבוקר (שלישי) תביעה נגד הפועל חיפה והעומד בראשה יואב כץ, בגין טענה להפרת הסכם. הר אדיר טוען כי על פי ההסכם בין הצדדים, כץ התחייב לממן מחצית מההוצאות של הבלם הניגרי שרכש עבור קבוצת הנוער, דוד אדלקה, אולם התנער מהתחייבות זו. הר אדיר טוען בתביעה כי במהלך העונה שילם עבור כרטיס טיסה, דירה ששכר עבורו באזור הקריות, וכן את הוצאות החשמל, ארנונה ומזון. "הוצאתי מעל 30 אלף שקל, הפועל חיפה התחייבה בהסכם כי תשיב לי מחצית מהסכום, בחמישה תשלומים שווים", מספר הר אדיר. "במשך חמש השנים האחרונות הביא לקבוצת הנוער לא מעט שחקנים. זה עלה לי מעל 200 אלף שקל ובכל פעם שהפועל חיפה הבטיחה שתממש את האופציה עבור השחקנים הללו, כדי שאוכל להרוויח מהעסקה, היא לא מימשה. אני דורש את מה שמגיע לי. הפועל חיפה, כמו קבוצות אחרות בישראל, קיבלה העונה מאופ"א 1.2 מיליון שקל להשקעה במחלקת הנוער. במקום להשקיע את זה בשחקנים ומאמנים, הם בחרו, לכאורה, לשים את הכסף במקום אחר". תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

במועדון ממשיכים בניסיונות להשאיר את ארבעת שחקני הקבוצה שמסיימים חוזה. במהלך היממה האחרונה נרשמה פריצת דרך במשא ומתן עם ניסו קפילוטו ורובי לבקוביץ' שמבוקש ברעננה, וכן במגעים עם חיים מגרלשווילי וחנן ממן. במועדון מעריכים שכל הארבעה יחתמו בקרוב על חוזים חדשים בקבוצה. פיט פלטהאוזן ישוב רק אם יסכים להצעה המקורית של הפועל חיפה, דבר שבשלב זה לא קורה. כזכור, במועדון החליטו להחתים שוער זר לאחר שהבינו עוד לפני מספר ימים שדני עמוס (חתם בנתניה) וצחי גיגי (ישמש כשוער ראשון בפתח תקוה) לא יגיעו לקבוצה.

בנושא אחר: החלוץ אדילסון באהיה ממתין להודעה של המועדון לגביו. נראה כי המועדון יממש את האופציה על השחקן, אולם על פי ההסכם הם יוכלו להודיע לו עד ה-15 ביוני על ההחלטה. יואב כץ רוצה את ברונו פניירו, שהמועדון מחזיק באופציה להארכת ההסכם בעונה הבאה, אבל ניר קלינגר לא מעוניין בו ונראה כי בימים הקרובים יודיעו במועדון על סיום ההתקשרות עימו. במועדון צפויים להודיע בקרוב מאוד כי ניר קלינגר ממשיך על הקווים בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully