וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "מוזר לשבת על הספסל הזה, אבל נכנסתי מהר לעניינים"

22.5.2017 / 23:15

למרות התחושה המוזרה, מאמן מכבי תל אביב רשם ניצחון במשחק הבכורה שלו: "ברגע שחזרנו לעקרונות שלנו אז נראינו יותר טוב כי נוצר ביטחון". גאודלוק, שקלע 21: "רצינו לבוא ולתת הצהרה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עידן אריק שיבק במכבי תל אביב נפתח הערב (שני) עם 73:87 על בני הרצליה במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הצהובים, אולי בהשראת האיש החדש על הקווים, הובילו מהפתיחה והבטיחו את הניצחון בזכות רבע שלישי של 14:30 ו-21 נקודות של אנדרו גאודלוק, שצלף חמש שלשות. הקבוצה של מיקי גורקה, שניצחה את כל שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה, תקווה לחזור לעצמה ולאזן את הסדרה במשחק הבא, שייערך באולמה הביתי.

לפני המשחק התרחשה תקרית בין אחד מאוהדי המארחת למאבטחים בכניסה להיכל. "נכנסתי דרך שער 6, וכשבדקו לי את התיק ביקשו ממני להראות מה כתוב על השלטים", סיפר האוהד, "בדקו את כולם, ושהגיעו לזה שנכתב עליו 'אל תתערבו או תמכרו' המאבטח אמר שלי שאני לא יכול להכניס אותו. לאחר שהתווכחתי אמר לי המאבטח שלא אוכל להיכנס כלל, אז עזבתי את המקום ונכנסתי דרך שער אחר בלי השלטים".

"אני צריך להתרגל לאמן בצד הזה של ההיכל", הודה שיבק בסיום, "זה קצת מוזר לשבת בספסל הזה. אבל מהר מאוד נכנסתי לעניינים, מקפיצים את הכדור ומתחילים".

על המשחק: "זה פאזל שמורכב מהרבה חלקים. זה מאמן חדש עם אנרגיות וכולי, אבל ברגע שחזרנו לעקרונות שלנו, יציאה מהירה למתפרצות, הגנה טובה, אז גם ההתקפה העומדת נראית טוב יותר כי יש יותר ביטחון. אני מנסה דרך ההגנה להגיע להרבה סלים קלים. אי אפשר לרוץ בלי הכדור. אנחנו צריכים לאבד פחות כדורים, היו לנו יותר מדי איבודים. היו לנו בעיות בריבאונד, אבל זה לא נורא מדי".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 73:87 את בני הרצליה בהיכל
התלות המוחלטת של מכבי תל אביב בגאודלוק

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו ליאור ליובין. ברקע: עורך הדין שמעון מזרחי. ברני ארדוב
אריק שיבק, ליאור ליובין ושמעון מזרחי/ברני ארדוב

על סילבן לנדסברג: "אני לא מחפש לתת דקות לשחקנים, אני לא בשלב הזה של העונה. אני מחפש לנצח, אנחנו צריכים לנצח. גם כשהוא נכנס, הוא היה טוב, אבל אנחנו הלכנו עם אנדרו שהיה מצוין היום. אנדרו וקווינסי היו שם. מכבי תל אביב היא קבוצה עם כל כך הרבה שחקנים טובים שגם סילבן לנדסברג ימצא את עצמו עדיין".

אנדרו גאודלוק: "התחלנו מ-0:0 וידענו שאנחנו צריכים להיות אגרסיביים. כולם דיברו עלינו ואמרו שאנחנו לא מספיק טובים, אז רצינו לבוא ולתת הצהרה. כולם עזרו אחד על השני, כולם סומכים אחד על השני וזה מה שחשוב בהגנה".

המאמן המפסיד, מיקי גורקה: "הם הוציאו אותנו ממה שרצינו לעשות, נאלצנו לשחק נמוך שזה לא הכוח החזק שלנו. גאודלוק נתן הצגה של שלשות, הוא היה מדהים. אלה שני הדברים המרכזיים. זה לא המשחק שלנו, הם הוציאו אותנו ממה שרצינו לעשות. ידענו שיהיה אגרסיבי ושהם ילחצו. אבל זו סדרה, 0:1 להם, אבל נצטרך לעשות שינוי ולחזור לסדרה. פחדנו מאיבודי הכדור אחרי שלא פתחנו טוב. היום הדברים לא הצליחו לנו. כדי שננצח את הסדרה, אנחנו צריכים לשחק גבוה, זה הכוח שלנו. יש אימון ויש משחק והיום ההוצאה לפועל לא הייתה מספיק טובה. המשחק היום מבחינת כרם משעור הייתה הורדת חלודה, הוא לא שיחק שלושה שבועות. אנחנו צריכים אותו, נתמוך בו ונעזור לו. נתנו להם יותר מדי סלים קלים, היינו רכים מדי ואי אפשר לנצח בפלייאוף כשאתה רך".

(סייע בהכנת הידיעה : אוהד שוירמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully