וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "היה קרב גדול, אבל זה רק שליש מהדרך. מתנצל בפני רחימי"

מאמן הפועל חולון נשמע מרוצה אחרי ה-99:104 הדרמטי מול מכבי חיפה, על התקרית עם רחימי במהלך המשחק: "זו הייתה טעות שלי, אני מתנצל". מאמן הירוקים: "זה הפסד קשה כי היינו שם"

הפועל חולון פתחה הערב (שני) את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי חיפה ברגל ימין. הקבוצה של דן שמיר, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, נזקקה לשתי הארכות ודרמה גדולה לפני שעשתה את זה עם 99:104 מול הירוקים ועלתה ל-0:1 בסדרה. טו הולוואיי להט עם 34 נקודות אצל המנצחת, המשחק השני ייערך ביום שבת ברוממה. במהלך המשחק נרשמה תקרית חריגה בין דן שמיר לעופר רחימי. שמיר חשב שמאמן הירוקים דרש מהמזכירות שייתנו לו עבירה טכנית ותקף אותו. בדיעבד התברר שרחימי התלונן על זה ששלומי הרוש עשה פלופ ולכן היה צריך לקבל טכנית. השניים ליבנו את העניינים ביניהם.

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה עם דן שמיר מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
שמיר ורחימי ליבנו את העניינים ביניהם/לירון מולדובן

טו הולוואיי המצוין אמר אחרי המשחק: "אנחנו צריכים להמשיך, יש לנו סדרה ארוכה. זה חלק מהמשחק ומהעבודה שלי. הקבוצה שלי התקשרה אליי ואני צריך לענות לשיחה. היה לנו משחק קשה וגם הבא יהיה קשה. הראינו שאנחנו קשוחים מבחינה מנטאלית. זה עכשיו הפלייאוף ואני מרגיש שזה הזמן שלי לקחת פיקוד. אני מנסה לשחק חזק ולתת הכול".

דן שמיר אמר אחרי המשחק: "היה קרב גדול, אבל זה רק שליש עבודה כי צריך שלושה ניצחונות. חיפה קבוצה ממש טובה וזה הפלייאוף, מן הסתם. זה כיף פה בחולון עם הקהל והאווירה. נצטרך למלא את הבטריות ולהשיג עוד ניצחון בשבת. הסדרה עדיין בחיתולים שלה, הקבוצות מכירות אחת את השנייה, יש התאמות, שתי הקבוצות מכירות את כל התרגילים. זה הזמן שאתה מגדיר את עצמך. שיחקנו לא רע בהתחלה, אחר כך לא ניצלנו מספיק נכון את המיסמאצ'ים. זה פלייאוף, הייתה הרבה הקרבה וזה ימשיך להיות כך". על התקרית מול רחימי, אמר שמיר: "נראה לי שהייתה אי הבנה, אז אני מצטער, חשבתי שהוא אמר לשופט לתת לי עבירה טכנית. הוא לא עשה את זה ועופר הוא על הכיפאק. כך צריך להיות פלייאוף. אני מתנצל בפניו, זו הייתה טעות שלי".

עופר רחימי: "הולוואיי קלע סלים קשים וכל הכבוד לו. החטאנו זריקות יחסית טובות בסוף, נפלנו מעט מהרגליים. זה הפסד קשה כי היינו שם. צריך להמשיך הלאה. הסדרה עוד ארוכה ואני מאמין בנו. עשינו דברים טוב מבחינה טקטית, השחקנים היו מחויבים כי זה פלייאוף, אבל זה הפסד". על התקרית עם שמיר, אמר רחימי: "דן לא הבין אותי, אמרתי לשופטים לתת לשלומי הרוש טכנית על פלופ שהוא עשה. הוא התבלבל, אבל זו לא הייתה הכוונה שלי. עזבו אותי מהשופטים, זה היה משחק קשה לשיפוט, אני לא רוצה לדבר על השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully