וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: ניקי היידן, זוכה אליפות מוטו GP ב-2006, מת בגיל 35

אופנוען המירוצים, שנפגע קשה בתאונת דרכים ברביעי האחרון, מת מפצעיו בבית חולים באיטליה. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות התאונה. "הילד מקנטאקי" הוא האמריקאי האחרון שזכה בתואר

רוכב אופנוע ניקי היידן. GettyImages
קטע את ההגמוניה של רוסי. ניקי היידן/GettyImages

טרגדיה בארצות הברית: אופנוען המירוצים ניקי היידן מת היום (שני) בגיל 35. ה"ילד מקנטאקי", שנכנס לתחרות המוטו GP (היוקרתית ביותר של מירוצי האופנועים) ב-2003 וזכה בה ב-2006, נפצע ביום רביעי האחרון באורח קשה בתאונת דרכים באיטליה. הוא טופל בבית חולים מקומי בימים האחרונים, אך היום הגיעה הידיעה הקשה על מותו.

היידן שהה באיטליה לאחר שהתחרה שם בשבוע שעבר במירוץ מהסבב העולמי. במהלך אימון אופניים שערך בכביש מהיר, הוא התנגש חזותית במכונית ופונה לבית חולים עם "פציעות טראומה מרובות". על פי מספר דיווחים, הוא נכנס לצומת מבלי לעצור בתמרור עצור ושמע במהלך הנסיעה מוזיקה במכשיר אייפוד, אך הדברים לא אושרו באופן רשמי. כך או כך, המשטרה האיטלקית חוקרת את נסיבות התאונה לאחר שמכשיר אייפוד אכן נמצא בחיפושים שנערכו בזירה.

רוכב אופנוע ניקי היידן. AP
רוכב אופנוע ניקי היידן/AP

עוד לפני שהלך לעולמו, משפחתו של היידן נאלצה להכחיש דיווחים על מותו. מוקדם יותר היום העבירה המשפחה הודעה לתקשורת: "אנו מודים לאוהדי ספורט ואנשים שונים מכל העולם שהוכיחו את קרבתם בימים דרמטיים אלה. אנו בעיקר מודים לצוות הרפואי שעובד על ניקי".

הזכייה הדרמטית של היידן ב-2006 הייתה התואר האחרון של אמריקאי במוטו GP, והגיעה לאחר רצף של חמש זכיות של ולנטינו רוסי. היידן הגיע למירוץ האחרון באותה עונה, בוולנסיה, בפיגור שמונה נקודות מהאיטלקי אך סיים עשרה מקומות לפניו וזכה בתואר. מעבר לכך, ב-13 שנותיו בתחרות היוקרתית עלה על הפודיום 28 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully