וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד וג'יימי קראגר ישחקו במשחק ידידות נגד סידני

זה באמת קורה: קלופ החליט לזמן גם את מקמנמן ואגר למשחק סוף העונה שיתקיים באוסטרליה, ויוציא לדרך את חגיגות 125 השנים להיווסדות המועדון. פיליפה קוטיניו: "בליברפול בונים פסל בדמותך"

שחקני ליברפול לשעבר סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר. GettyImages
חוזרים לשתף פעולה. ג'רארד וקראגר/GettyImages

סטיבן ג'רארד וג'יימי קראגר נכללו בסגל ליברפול לקראת משחק סיום העונה נגד סידני באוסטרליה. מאמן המייטי רדס, יורגן קלופ, הבטיח אמש (ראשון) עם קבוצתו את המקום הרביעי, שישלח את ליברפול למוקדמות ליגת האלופות לאחר שלוש שנות היעדרות. הגרמני פרסם היום (שני) את הסגל שיפגוש את סידני למשחק שיפתח את חגיגות השנה ה-125 להיווסדה של ליברפול, וכלל ארבעה אגדות עבר: סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר, סטיב מקמנמן ודניאל אגר הדני, שצפויים ללבוש את המדים האדומים פעם נוספת.

פיליפה קוטיניו לא נכלל בסגל, בשל משחקיה הקרובים של נבחרת ברזיל נגד אוסטרליה וארגנטינה. הקשר בן ה-24 מבוקש בברצלונה, אך רמז על הישארות אפשרית באנפילד. בראיון לרשת ESPN ברזיל הוא אמר: "אם אתה נשאר במועדון כמו ליברפול, בסוף יבנו פסל בדמותך. בכל מקום אחר כמו ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן, אתה תהיה עוד שחקן בסגל. כאן, אתה יכול להפוך למישהו מיוחד". גם אמרה ג'אן יקבל מנוחה לפני שישתתף בגביע הקונפדרציות עם נבחרתו, גרמניה. הקשר לוקאס לייבה ינצל את המשחק באוסטרליה כדי להיפרד מהמועדון, והוא ככל הנראה יעזוב בקיץ לאחר שחוזהו ייגמר. הברזילאי בן ה-30 שיחק במועדון משנת 2007, שיחק 347 משחקים בכל המסגרות וכבש 7 שערים. הוא זכה עם ליברפול בגביע הליגה בעונת 2011/12, ונבחר לשחקן העונה של השחקנים בעונת 2010/11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully