וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן קרונקי: "ארסנל לא עומדת למכירה ומעולם לא עמדה למכירה"

בשורות מאכזבות לאוהדי ארסנל: חרף ניסיונות הרכישה של אלישר אוסמאנוב, הבעלים האמריקאי של התותחנים עשה סוף לשמועות סביב עתיד המועדון: "מחוייבים להשקעה ארוכת טווח בארסנל"

בעלי ארסנל סטן קרונקי. GettyImages
לא משחרר. סטן קרונקי/GettyImages

אחרי שנים רבות של כישלונות ואכזבות, אוהדי ארסנל משוועים כבר לעידן חדש ואולי למאמן חדש ובעלים חדשים. אולם, תקוותיהם ספגו מכה קשה היום (שני) אחרי שסטן קרונקי, הבעלים האמריקאי של הקבוצה הודיע באופן רשמי שהוא לא התכוון ולא מתכוון למכור את אחזקותיו על מניות המועדון.

כזכור, בימים האחרונים פורסמו דיווחים לפיהם אלישר אוסמאנוב הציע לקרונקה לא פחות ממיליארד ליש"ט תמורת חלקו במניות המועדון (כשני שליש), אך קרונקי הוציא היום הודעה ובה נכתב: "המועדון לא למכירה ואף פעם לא היה למכירה".

על פי מקורות המקורבים למועדון, בנו של קרונקי ושני חברי הנהלה דווקא תומכים במכירת המניות לאוסמאנוב, שמחזיק כעת ב-30 אחוז ממניותיה של ארסנל, אך זה הוציא הודעה ששמה סוף לספקולציות סביב עתיד המועדון. "חברתו של קרונקה מחוייבת להשקעה לטווח ארוך בארסנל וכך זה יישאר".

אוסמאנוב מצידו לא מוותר ומתכוון להגיש הצעה חדשה וגבוהה אפילו יותר. האוליגרך בן ה-63 מקווה להיעזר בתמיכת אוהדי ארסנל, שזועמים על התנהלותו של קרונקה מאז שהשתלט על המועדון ב-2011. האוהדים כועסים על עליית מחירי הכרטיסים וכמובן הרכש הדל יחסית וההשגים הצנועים של המועדון תחת שרביטו של ארסן ונגר מאמן הקבוצה ב-20 השנים האחרונות. העונה ארסנל אפילו לא הצליחה להעפיל לליגת האלופות אחרי 18 הופעות רצופות, מה שהעלה את חמתם של האוהדים שהחלו כבר מזמן בקמפיין נגד המאמן הנצחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully