וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור פסר חתם לעונה נוספת במכבי פתח תקוה, גם עודד אלקיים חתם

22.5.2017 / 11:38

המגן שסיכם את תנאיו חתם רשמית, אלקיים הצטרף לשנתיים. מלול, גבאי ועמוס קיבלו הודעה כי במועדון לא מעוניינים בהם לעונה נוספת. המחנה ייערך ב-15 ביוני בבודפשט?

נאור פסר מכבי פתח תקוה. האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
נשאר במלאבס. פסר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה

מגן מכבי פתח תקוה, נאור פסר, חתם לעונה נוספת בקבוצה. כפי שפורסם אתמול (ראשון) בוואלה! ספורט, השחקן סיכם לעונה נוספת וכל שנותר הוא החתימה הרשמית. הבוקר נפגש השחקן עם הנהלת הקבוצה בליווי סוכנו גלעד קצב. גם עודד אלקיים חתם (לשנתיים) והצטרף. פתח תקוה תודיע לחגי גולדנברג כי הוא לא ממשיך בקבוצה והוא יעזוב אחרי תשע עונות. בנוסף, במועדון הודיעו לקשר גל לוי כי האופציה עליו תמומש. השחקן שהחל את העונה בהרכב, שיחק פחות בחלק השני של העונה, בין היתר בגלל פציעות, אבל כעת מעוניינים במועדון לתת לו הזדמנות נוספת. שמוליק מלול, דובב גבאי, וכל הזרים מלבד רומאריו פירס לא ימשיכו. גם דני עמוס קיבל הודעה כי בשלב זה הוחלט לתת לצחי גיגי את אפודת השוער הראשון ולכן הוא צפוי לחתום בקבוצה אחרת, נתניה או רעננה.

במועדון שמחים לנוכח זימונם של מנור סולומון, עומר דנינו וגידי קאניוק לנבחרת הבוגרת. לידור כהן שעבר ניתוח ייעדר מספר שבועות וייתכן מאוד שלא יהיה כשיר למשחק הראשון באירופה (29 ביוני) אם הקבוצה תעפיל לשם. במקרה שהקבוצה תשחק באירופה, מחנה האימונים צפוי להתקיים בתאריכים 15 עד ה-22 ביוני. היעד שנבדק כעת הוא בודפשט וייתכן שהמחנה ייערך שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully