וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: הפועל חולון מחכה למכבי חיפה במפגש קצוות

מערכת וואלה! ספורט

22.5.2017 / 9:26

הסדרה בין הראשונה לשמינית בטבלה תיפתח הערב, ולדן שמיר יש את כל הסיבות לאופטימיות. עופר רחימי: "אנחנו לא מרוצים רק מעצם ההגעה לפלייאוף"

one
דריון אטקינס שחקן הפועל חולון (שמאל) מול עוז בלייזר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מתחילים סדרה מרתקת. בלייזר מול אטקינס/אדריאן הרבשטיין

על פניו, סדרת רבע גמר הפלייאוף בין הפועל חולון למכבי חיפה שתיפתח הערב (שני, 19:00, 5 לייב) בהיכל הטוטו סגורה עוד לפני שהחלה: הקבוצה שבמקום הראשון מעולם לא הודחה בסדרה בידי זו שבמקום השמיני, והחולונים עומדים העונה על מאזן 0:3 מול יריבתם מהכרמל.

גם המומנטום נמצא לחלוטין בצד הסגול. לאחר שנראה היה כי קבוצתו של דן שמיר סובלת מנסיגה מסוימת, שתעלה לה בקרב על ראשות הטבלה, היא סיימה את העונה הסדירה עם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים וכבשה מחדש את הפסגה ברגע האחרון. חיפה, לעומתה, סבלה מארבעה הפסדים רצופים עד לניצחון במחזור הנעילה שהבטיח את מקומה בפלייאוף.

ובכל זאת, לחיפה יש את הגאווה שלה והיא מאמינה שיש לה מה למכור מול היריבה העדיפה. "אנחנו לא מרוצים רק מעצם ההגעה לפלייאוף ואנחנו מכוונים גבוה יותר", אמר המאמן עופר רחימי, "חולון קבוצה טובה וקשוחה ונצטרך לתת את הכל ולהוציא אל הפועל כמו שצריך את תכנית המשחק שלנו, בכדי לחזור לרוממה עם ניצחון".

קווין פינקני: "המטרה שלנו היא להראות שמגיע לנו להיות בפלייאוף ואנחנו באים לנצח. חולון הייתה הקבוצה הטובה ביותר בעונה הסדירה, אבל עונה חדשה מתחילה ממש עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully