וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון התעמת עם כתב מקומי, בוסטון "התאוששה מהאסון של משחק 2"

קינג ג'יימס לא קלע ב-16:31 הדקות האחרונות וקבע כמה שיאים שליליים, הסלטיקס רשמו את הפתעת הפלייאוף הגדולה מזה 20 שנה. וגם: הילדים של פאצ'וליה קיבלו איומים בגלל הדברים של פופ

מרכוס סמארט בוסטון סלטיקס חוגג. AP
מאיפה זה בא? סמארט חוגג/AP

פלייאוף ה-NBA היה רווי בחריקות עד כה, אבל הלילה (בין ראשון לשני), סופסוף קיבלנו משחק ששווה לדבר עליו. בוסטון, בלי אייזאה תומאס, בלי הרבה סיכויים ובפיגור 2:0 אחרי צמד הפסדי בית, הדהימה עם 108:111 בקליבלנד, שנעצרה אחרי 13 ניצחונות פלייאוף רצופים, 10 מהם העונה. הקאבס קיוו לשמור על מאזן מושלם בפלייאוף, בדיוק כמו היריבה המסתמנת בגמר, גולדן סטייט, אך שלשה של אייברי בראדלי על הבאזר השלימה קאמבק משוגע מפיגור 21 הפרש והותירה את הקיו ארנה בהלם, כל זאת בשעה שלברון ג'יימס רושם את אחד המשחקים הגרועים בקריירה שלו.

עוד בנושא:

בוסטון היממה את קליבלנד עם 108:111 בחוץ, 1:2 בגמר המזרח

seperator

מספרי הלילה:

* סיכויי הניצחון של בוסטון עמדו על 2 אחוזים כאשר ההפרש הגיע לשיא של 21 נקודות.

* הקאבס היו פייבוריטים ב-16.5 נקודות בסכנויות ההימורים, מה שהופך את המשחק הזה להפתעה הגדולה ביותר ב-20 הפלייאופים האחרונים.

* בדיוק לפני עשור (21 במאי 2007), לברון סיים את משחק 1 בגמר המזרח מול דטרויט עם 10 נקודות בלבד.

* קינג ג'יימס סיים את הרבע האחרון בלי אף נקודה. זה קרה לו רק פעם אחת עד היום בפלייאוף, במשחק 4 של הגמר מול דאלאס ב-2011. במשחק ביתי, הפעם האחרונה שזה קרה לו במשחק ביתי היה בפברואר 2006 נגד וושינגטון.

* למעשה, לברון לא קלע ב-16:31 הדקות האחרונות במשחק. הוא סיים את הדקות האלה עם 0 מ-4 מהשדה, 2 איבודים, ריבאונד ואסיסט.

* זו הפעם הראשונה בה לברון מאבד יתרון של 21 נקודות בפלייאוף. הוא היה 0:49 במשחקים של 20 הפרש ומעלה.

* קווין לאב קלע 7 שלשות במחצית הראשונה, הכי הרבה במחצית בפלייאוף מאז קליי תומפסון נגד הספרס ב-2013.

* לאב סיפק שיא שלשות למחצית במשחק פלייאוף עבור הקאבס.

* לאב גם השווה שיא שלשות לרבע בפלייאוף עם 5 (ברבע הראשון).

* קליבלנד קלעה תשע שלשות ברבע הראשון, הכי הרבה במשחק פלייאוף מאז אורלנדו ב-2008.

* מרכוס סמארט סיפק שיא פלייאוף אישי עם 27 נקודות. 19 מתוך הנקודות שלו הגיעו ב-18 הדקות האחרונות.

* הסלטיקס סיימו את המשחק בריצת 31:55.

* קליבלנד קלעה 10 מ-15 שלשות משמאל במחצית הראשונה ורק 1 מ-12 במחצית השנייה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול ג'יי קראודר בוסטון סלטיקס. AP
לאב צלף שלשות בלי הכרה בפתיחה/AP

גיבור המשחק, בראדלי, סיכם: "אנחנו אף פעם לא מוותרים. רצינו לבוא ולשחק חזק כאן, בשביל האוהדים שלנו. אנחנו יודעים שאיכזבנו אותם במשחק הקודם. זה מה שהסלטיקס בנויים עליו. אני שמח שהצלחתי לקלוע ככה, זה היה סל גדול עבור הקבוצה שלנו".

סמארט אמר בסיום: "היינו כאלה כל השנה, אנחנו רוצים לגרום ליריבות לעבוד קשה ועשינו את זה. אייברי עשה את מה שהוא עושה. הוא קלע בדיוק אותו סל על הבאזר בפעם הקודמת שניצחנו כאן וידעתי שהוא יקלע. וגם אם לא, הייתי שם כדי לעשות טיפ-אין. כולם היו צריכים להעלות את הרמה הלילה, בעיקר בגלל שאחד האחים שלנו, אייזאה, בחוץ. אנחנו שולחים לו אהבה ותמיכה, הלוואי שהוא יכול היה להיות כאן איתנו, אבל אנחנו מבינים. נמשיך להילחם. כולם תרמו את חלקם".

המאמן בראד סטיבנס הוסיף: "יש לנו שחקנים עם קוף שהם צריכים להוריד מהגב. היה לנו ברור שמשחק 2 היה אסון, אבל גם שהוא לא היה ארבעה הפסדים, אלא רק אחד. אז התאוששנו והתחברנו מחדש".

בראד סטיבנס מאמן בוסטון סלטיקס. AP
הרים את הקבוצה מהקרשים. סטיבנס/AP

מנגד, לברון סיכם את ההופעה המאכזבת שלו: "היה לי משחק קשה. לא רק במחצית השנייה. לא הרגשתי את זה. החברים לקבוצה עשו עבודה מצוינת, סידרו לנו יתרון והשאירו אותנו במשחק, אבל אני לא הרגשתי את זה. זה כל מה שיש לי להגיד על ההופעה שלי. כשאתה נותן לקבוצה כמו בוסטון לצבור מומנטום, אתה כמעט יודע בוודאות שהזריקה האחרונה הזו תיכנס. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ואני קצת שמח שמה שקרה, קרה".

לברון גם עקץ עיתונאי מקומי בשם קני רודה, ששאל אותו על ההגנה שלו: "אתה שואל שאלות רק כשאנחנו מפסידים קני, זה מוזר". רודה עצמו הגיב בסדרת ציוצים: "הייתי ב-4 מ-5 משחק הבית של הקאבס בפלייאוף הזה ובכל משחקי הבית בפלייאוף הקודם. אני שואל שאלות, כשמנצחים ומפסידים. ואמרתי בתכנית הרדיו שלי שלברון היה צריך להיות ה-MVP השנה. זו בדיחה שהוא לא בטופ 3 של הבחירות. הוא השחקן הטוב בעולם ונהדר גם מחוץ למגרש". ה"עימות" הזה הסתיים עם מבט מחויך בין השניים כאשר לברון עזב את מסיבת העיתונאים.

קווין לאב לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מה בדיוק קרה לו במשחק הזה? לברון עם לאב/AP

*** הלילה עשויה להיגמר סדרת גמר המערב בין גולדן סטייט לסן אנטוניו. הווריירס מובילים 0:3 וטיילו בקלילות מאז שקוואי לאונרד נפצע באמצע המשחק הראשון. אחרי אותה פציעה, מאמן הספרס גרג פופוביץ' תקף בחריפות את זאזה פאצ'וליה, שנכנס מתחת לרגל של לאונרד וגרם לקרסול שלו להתעקם. קוואי לא צפוי לשחק גם הלילה ובינתיים, פאצ'וליה סיפר כי הדברים של פופ גרמו לו לבעיות גדולות.

"אני מקבל איומים ברשתות החברתיות, על החיים שלי, של אשתי ושל הילדים שלנו. אני לא מאשים את פופ בכל המצב, אבל לדברים שהוא אמר יש הרבה השפעה. הרבה אנשים לא מצליחים לשלוט על עצמם. האוהדים שומעים את המסרים האלה ואומרים לעצמם שאם פופ אמר ככה, הם יכולים להתנהג ככה. וזה פשוט לא נכון. אתם יכולים לאיים עליי, אבל לא על המשפחה שלי. אני אסתדר עם זה, אבל אני שונא את זה שהמשפחה שלי במצב כזה. נאלצתי להגביר את האבטחה סביבם בבית הספר".

לברון נגד העיתונאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully