וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן: "מגיע לי להיות השוער הראשון של נבחרת ישראל"

22.5.2017 / 14:20

אחרי שבבית"ר ירושלים הגיבו לכך שהשוער לא קיבל זימון ("לא ברור למה אלישע לוי שרף אותו"), גם קליימן התייחס לנושא: "זו אכזבה, מגיע לי להיות חלק מזה". ורטה ומשומר המועמדים הבולטים לעמדת המגן הימני

בבית"ר ירושלים לא אהבו את העובדה כי בוריס קליימן לא זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול מולדובה ואלבניה. בבית"ר מדברים על כך כי ישנם גורמים שדואגים להרעיל את אלישע לוי על קליימן, מה שיצר מצב ששוערים שלא שיחקו כמעט בפלייאוף זומנו לפניו.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "במשחק הקודם בוריס זומן יחד עם מרציאנו ואריאל הרוש. מרציאנו נכשל ולא הוזמן, הרוש הושעה מהמשחקים, בוריס היה טוב מאז המשחק בספרד אז איך משום מקום הוא לא מוזמן? אם צריך שאלישע יישב איתו ויפתרו את העניין, לא מכובד לשרוף אותו ככה".

מאוחר יותר התייחס לכך גם השוער עצמו בחשבון האינסטגרם שלו:

"עוד עונה הסתיימה לה, פלייאוף אירופה בסנט אטיין, חצי גמר גביע ומקום שלישי. עונה בה שיחקתי 55 משחקים, שחקן/שוער עם הכי הרבה דקות בליגה. עונה בה עשיתי כמה טעויות אבל לצד זה בעיקר משחקים טובים. עונה בה למדתי, התפתחתי, גדלתי, השתפרתי והכול בזכות איש אחד שעמד מאחורי הקלעים והיה שם לצידי בכל רגע נתון, לימד, תמך, עזר, נתן גב, גיבה, סבל אותי, שמח איתי, בעצם עבר איתי כל דבר אפשרי בשלוש שנים האלה ואני רוצה להגיד לו תודה ענקית - גיא סולומון, אני מקווה שעוד אזכה להתאמן תחת חסותך, אוהב אותך.

אז חשבתי שאכתוב את הפוסט הזה רק בעוד שבועיים ובנוסח קצת שונה ולאחר שאסיים את משחקי הנבחרת אבל כמו שראיתם לא הוזמנתי, שזאת אכזבה אישית מבחינתי, אכזבה כי אני חושב שמגיע לי להיות חלק ויותר מזה מגיע לי לשחק כשוער ראשון של הנבחרת. הגעתי לבית"ר ירושלים אחרי שנה לא פשוטה שעברה עליה (כמעט ירדו ליגה) עונה שלישית שלי בבית"ר וכל שנה מתקדמים, כבר בעונה הראשונה שלי כאן סיימנו עם כרטיס לאירופה ומאז זה סטנדרט קבוע. משנה לשנה יורדים בכמות ספיגות ומגיעים כל שנה לאירופה. שלוש שנים יציבות כשוער ראשון בבית:ר ירושלים הן שלוש שנים לא פשוטות, בלשון המעטה.

אסיים ואומר שאני נהנה מכל רגע שעברתי בבית"ר עד עכשיו אם זה במשחקים פחות טובים שחישלו אותי ומשחקים גדולים שחיזקו אותי. כל שנה התחילה טוב ונגמרה עוד יותר טוב לצערי חוץ מהשנה כי הבנאדם הכי קרוב אליי כבר לא ממשיך איתי ובנבחרת אמשיך לקוות שאשחק במשחק הבא. אבל שום דבר לא יעצור את ההתקדמות שלי ואת מי שאני, אמשיך להתאמן יותר חזק כדי שאהיה יותר טוב בבית"ר ירושלים ושלא תהיה שום סיבה כזאת או אחרת שלא להזמין אותי לנבחרת. רוצה לסיים בתודה ענקית לקהל הענק של בית"ר, תמשיכו לתמוך ולעזור לקבוצה ולהגיע להישגים שאנחנו צריכים להגיע.

נתראה עונה הבאה".

גיא סולומון מאמן שוערי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נפרד. סולומון/ברני ארדוב

אגב, אם לא הספיקה לקליימן הבשורה כי לא זומן, אתמול נפרדה בית"ר מגיא סולומון, מאמן השוערים ואולי האיש הכי קרוב אליו במועדון מאז הגיע לפני שלוש שנים. בבית"ר קיבלו החלטה כי עמי גניש ימונה במקומו של סולומון, שלא כל כך אהב את ההחלטה, בלשון המעטה, ורשם בחשבון האינסטגרם שלו: "זה לא מה שבאמת רציתי אבל לפעמים יש דברים שנכפים עליך, כל אחד בסוף צריך ללכת עם האמת שלו ואני ללא ספק יודע את האמת שלי".

סולומון הוסיף: "זאת פרידה אחרי שלוש שנים ממועדון ענק עם נשמה גדולה ואוהדים שהם חלק בלתי נפרד ממנו. אני מאוד אוהב את המועדון, נתתי את הלב והנשמה והרווחתי כמה חברים לדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב עם ז'אורז'יניו וסוכנו איתן מזרחי. ברני ארדוב
הרכש הטרי. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

לאחר הצגת ז'אורז'יניו אתמול וההודעה על החתמת אמיר עגייב, בבית"ר הבטיחו מספר "הפתעות" נוספת עד פתיחת האימונים בחודש יוני. בבית"ר ימתינו להחלטת טל בן חיים הבלם בשבוע הקרוב לפני שימשיכו את בניית הפאזל. אם בן חיים יצורף יתפנה מקום לזר נוסף. אגב, במידה שבן חיים יישאר במכבי תל אביב, בבית"ר שוקלים את האפשרות להשאיר את קלאודמיר ולשחק עם אנטואן קונט כבלם כאשר יצורף מגן ימני ישראלי. עופר ורטה ואייל משומר הם השמות הבולטים, אך כרגע העדיפות של הצוות המקצועי היא להמשיך עם קונט כמגן.

בנוגע לדן איינבינדר, השחקן שוהה בחופשה ביוון ורק כאשר יחזור לארץ ניתן יהיה לדעת אם יש איזשהו סיכוי להשארתו בבית"ר. גורם המעורה בפרטים אמר אתמול: "היה המון זמן לפעול ולא קרה כלום. עכשיו צריך לקרות באמת משהו יוצא דופן אחרת עד לסוף השבוע איינבינדר כבר יוצג בקבוצה אחרת".

בית"ר הגישה הצעות כספיות למספר חלוצים זרים וגם ממתינה להבין מהם דמי ההשבחה הדרושים עבור אלי אלבז. בקבוצה רוצים לעבות את הסגל בעוד כמה שחקנים אך יפעלו שלב שלב. שחקני הנבחרת יקבלו מנוחה של מספר ימים נוספים ולמעשה יצטרפו לקבוצה סמוך למחנה האימונים בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully