וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיפור עם קני סייף נראה אבוד, נראה שהוא מחכה לזימון מארה"ב"

22.5.2017 / 9:06

בנבחרת ישראל הגיבו לידיעה לפיה הקשר החליט לוותר על הזימון בטענה לפציעה, רגע אחרי ששיחק 90 דקות וכבש במדי גנט: "אלישע התרשם מאוד, הופתענו שהוא לא מגיע. אם לא הפציעות נגד איטליה, הסאגה הייתה נגמרת מזמן"

קני סייף שחקן גנט לפני ווילסון אדוארדו שחקן בראגה. רויטרס
"הופתענו כשטען שהוא לא מגיע". סייף/רויטרס

פרשת קני סייף מסרבת להיעלם. אחרי שהקשר התבטא בחודשים האחרונים כי הוא עשוי לקבל בקרוב זימון לנבחרת ארצות הברית, שנמצאת בקשר ישיר עם השחקן, בנבחרת ישראל בודקים האם זה המניע מאחורי ההחלטה שלו לא להגיע למחנה האימונים בגרמניה ביום ראשון. כזכור, אתמול התברר כי השחקן ויתר על הזימון בטענה לפציעה רגע אחרי שהשלים 90 דקות בהפסד גנט לקלאב ברוז'. "זה נכון ששוחחנו עם סייף והודענו לו שהוא מוזמן לנבחרת. קני טען שהוא פצוע וכיבדנו את ההחלטה שלו. אלישע ראה אותו משחק, התרשם מאוד, לכן הופתענו כשטען שהוא לא מגיע", אמרו בנבחרת. "הסיפור עם סייף נראה אבוד. אם לא הפציעות המוקדמות נגד איטליה, הוא היה נכנס לשחק והסאגה הזאת הייתה נגמרת מזמן. נראה שסייף מחכה לזימון מנבחרת ארצות הברית".

כזכור, סייף רמז בראיון שערך לפני כחודשיים ב-ESPN כי הוא עשוי לקבל בקרוב זימון. "יכול להיות שהטיימינג לא נורא כל כך", אמר, "בכנות, אני מקווה לקבל זימון מנבחרת ארצות הברית. זו נבחרת הרבה יותר גדולה וטובה, וזה החלום של כל שחקן לשחק בגביע העולם. לכן אני רוצה לשחק שם, אני פשוט מחכה לזימון". בנבחרת לא יוכלו לעקוב אחר מצבו של סייף משום שגנט סיימה את העונה, אבל יעקבו אחר מצבו של מונאס דאבור, שמורחק מהמשחק הבא של קבוצתו. הפציעות הרבות (מיכאל אוחנה, מאור מליקסון, בן ביטון, מאור בוזגלו ורמי גרשון) גרמו לאלישע לוי לזמן סגל רחב שכמה מהשחקנים בו ינופו לקראת צמד המשחקים מול מולדובה (ידידות, 6 ביוני) ואלבניה (11 ביוני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully