וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סאן מנחם ביקש לעזוב, סוכנו: "לא מוכן להיות מספר שתיים"

22.5.2017 / 8:33

המגן לא מוכן להישאר אם מכבי חיפה תביא מגן נוסף. רוקאביציה סיכם: "העונה הקשה והמאכזבת הסתיימה. אטעין את עצמי מחדש". בקבוצה הודיעו לאנשי הצוות המקצועי: תוך מספר ימים תדעו אם אתם ממשיכים. עסקת קליין עדיין מחכה לאישור

שחקן מכבי חיפה, סאן מנחם. טל לוי
רוצה לשחק. מנחם/טל לוי

סאן מנחם ביקש לעזוב את מכבי חיפה. סוכנו של השחקן, ג'קי דהאן, שוחח עם מכבי חיפה והודיע לה כי השחקן לא מעוניין לשמש ככינור שני בקבוצה, והחליט לעזוב אם יגיע מגן נוסף. המאמן גיא לוזון מכוון כרגע למגן זר אם אופיר דוידזאדה אכן יחתום במכבי תל אביב, אך הוא בוחן גם אופציות נוספות בשוק המקומי. "זה נכון שהייתה לי שיחה עם מנכ"ל מכבי חיפה", אישר דהאן. "עם כל הכבוד למועדון, הוא לא מוכן להיות מספר שתיים. סאן צריך להמשיך להתקדם. יש הצעות מהארץ ומחו"ל. הוא צריך לשחק". כזכור, לאחרונה פנתה מכבי נתניה לשחקן, שממתין להחלטה סופית. מנחם (23), ששיחק בעידן רנה מולנסטיין גם בתפקידים אחרים בקישור, כבש העונה שני שערים ורשם עוד שלושה בישולים בכל המסגרות. הוא רשם 23 הופעות בליגה, מהן 19 בהרכב הפותח, אולם מאז הגעת לוזון שיחק לסירוגין.

לראשונה מזה שנים ארוכות, מכבי חיפה תצא השנה למחנה אימונים בפולין בחודש יולי, ולא לאוסטריה, שם נהגה לערוך את ההכנות באופן מסורתי. עד אז ינסה לוזון לסגור את נושא הרכש הזר. החתמת אליסון דוס סנטוס כבר אושרה ובמועדון ממתינים כדי שהמנהל הספורטיבי טוני (עדיין לא חתם רשמית) יאשר את החתמת פלוריאן קליין, שכזכור דרש עוד 50 אלף יורו. אדי גוטליב יידע השבוע האם ההצעה הרוסית תקפה, אחרת הוא עשוי להגיע למכבי חיפה. המטרה של לוזון היא ליצור סגל שכולל שני מגנים בכל צד, אחד מהם ישראלי, וארבעה בלמים. אם דוידזאדה יסגור במכבי תל אביב, הרביעייה ההגנתית שלו תהיה מורכבת מארבעה שחקנים זרים. במקביל, לוזון וטוני יחפשו קשר אחורי ועוד שחקן לחלק ההתקפי. במועדון טוענים כי עדיין לא ויתרו על דן איינבינדר, שמעדיף כרגע את ההצעה של באר שבע, ועל עומר אצילי, שמחזיק בהצעה טובה ממכבי תל אביב.

עוד בנושא

הצוות המקצועי הגיע לשיחות. לוזון לשחקנים: "חלק ממכם יעזבו"
שחקנים במכבי חיפה יקבלו הודעת שחרור
גיא לוזון: "בלי קשר למנהל המקצועי, נחתים השבוע 4-5 שחקנים"

אתמול נערכו פגישות בין המנכ"ל אסף בן דב לאנשי הצוות המקצועי שאינם חתומים על חוזה. גוסטבו בוקולי ומיק פריסט, עוזרי המאמן, שמעו כי בעוד מספר ימים, לאחר הגעת המנהל הספורטיבי, יודיעו להם באופן רשמי מה יהיה תפקידם במערכת ואם ימשיכו. גם אורי הראל, שצפוי להיות אחראי על נושא ה-GPS, וגיורא אנטמן, הגיעו לשיחות. "המטרה הייתה לשבת עם כל מי שאין לו חוזה לעונה הבאה ולהסביר שהכל תלוי במנהל הספורטיבי החדש", הסביר גורם במועדון, "בעונה הבאה יהיו שינויים בצוות המקצועי". על שינוי אחד המועדון יכריז בקרוב, כשערן שדו יצטרף לצוות, ואליו עשוי לחבור אדם נוסף. גיא לוזון ערך אסיפה מסכמת, בה לא נכחו מוחמד אבו פאני, איסמעיל ריאן ואיאד אבו עביד, שקיבלו אישור, אך השניים האחרונים צפויים לעזוב ללא קשר בעונה הבאה.

בנושא אחר: אחרי עונה לא קלה שעברה על ניקיטה רוקאביציה, השחקן עצמו כתב מסר לאוהדים. האוסטרלי, שכבש 14 שערים במדי בית"ר ירושלים בעונה הקודמת, סיים את העונה עם ארבעה שערי ליגה בלבד (ששה בכל המסגרות), אבל חווה לא מעט פציעות. "רציתי לומר כמה מילים", כתב החלוץ, שגיא לוזון רוצה בקבוצה עונה נוספת. "העונה הקשה והמאכזבת הסתיימה, ברמה האישית וברמת המועדון. באופן אישי, זאת לא הייתה עונה קלה עבורי עם פציעות, מחלה, לא יכולתי באמת להיכנס לעניינים". רוקאביציה הודה לקהל על תמיכתו והוסיף: "זה הזמן לחופשות, להטעין את עצמי מחדש ולהירגע. אמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully