וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חגגה כל הלילה בכיכר סיבלס: "פיקה, מזדיין, תצדיע לאלופה"

בלם ברצלונה חטף וגם היריבה העירונית ("אינדיאנים, איך זה מרגיש שמדריד לבנה?"), ב"ספורט" משוכנעים מי המקניט. סרחיו ראמוס סגר חשבונות וקיבל נשיקה בשפתיים מאיסקו, רונאלדו ירה: "מדברים עליי כאילו אני עבריין". וגם: אוהדי ריאל שיצאו לחגוג דווקא בלב ברצלונה

one

העיר מדריד, או לפחות החלק הלבן שלה, צהלה ושמחה הלילה (בין ראשון לשני), כאשר עם החזרה ממלאגה, אחרי הניצחון 0:2 שהבטיח את הזכייה באליפות הראשונה מזה חמש שנים וה-33 בתולדות המועדון, שחקני ואוהדי ריאל מדריד התכנסו כמיטב המסורת בכיכר סיבלס למסיבה שנמשכה שעות ארוכות.

סרחיו ראמוס ומרסלו עלו לראש המזרקה ועטפו אותה בצעיף ובדגל של ריאל, שעמדה בלחץ וחגגה בזכות שערים של כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד זכתה באליפות ספרד
מספרי האליפות של ריאל מדריד
מיכאל יוכין מסכם את הזכייה של הבלאנקוס
ראמוס: "מגיע לנו לזכות באליפות", זידאן: "היום הטוב בחיי המקצועיים"
ברצלונה מלקקת את הפצעים, אינייסטה: "לא היינו מספיק עקביים"

ראמוס ומרסלו מובילים את החגיגה

על במת החגיגות, השחקנים המאושרים לא היססו להצטרף לשירים המתריסים שנשמעו מצד הקהל. בין היתר, נשמעו כוכבי הבלאנקוס שרים: "פיקה, מזדיין, תצדיע לאלופה" ו"אינדיאנים, תגידו לנו איך זה מרגיש, לראות את מדריד לבנה", שיר שמופנה לעבר אתלטיקו. מאוחר יותר, ב"ספורט" הקטאלני תהו מי משחקני ריאל מדריד היה זה שקילל את פיקה, ולאחר שבדקו את הנושא מצאו, על פי תמונות ממצלמות אבטחה, כי מדובר בדני קרבחאל, המשחק עימו בנבחרת ספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ציוץ חוגג של שוער פורטו ואקס ריאל, איקר קסיאס, הפך בעצמו לסוג של סערת רשת. קסיאס צייץ 33 גביעי אליפות במה שנראה כמו עקיצה לציוץ דומה של פיקה, שעקץ בעצמו את ריאל אחרי הזכייה באליפות העולם לקבוצות בדצמבר 2015, עם אימוג'יס דומים.

המקור

וקסיאס

אם לא די בכך, הרי ששני השחקנים המרכזיים של ריאל ניצלו את ההזדמנות כדי לסגור קצת חשבונות. הקפטן סרחיו ראמוס נשאל על דבריו של נשיא ברצלונה לשעבר, ז'ואן גאספר, שאמר שהוא מקווה שריאל תאבד את האליפות בדקה ה-90 משער עצמי של ראמוס: "הגאספר היחיד שאני מכיר הוא אחד משלושת המלכים שבאו לישו, ואני מבקש ממנו דברים. שההוא שדיבר עליי ימשיך לחלום, שישתה כוס של דום פריניון, על חשבוני. אין לו ביצים אם הוא צריך לדבר על סרחיו ראמוס כדי שיכתבו עליו בעיתון". במהלך הראיון, ראמוס גם קיבל בוסה לתוך השפתיים מאיסקו ונותר בהלם מסוים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איסקו, ראמוס והנשיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רונאלדו נשאל על תנועת ה"מזוודה" שעשה לשחקני סלטה ביום רביעי והגיב: "מעצבן אותי שאנשים מדברים עליי ואין להם שום מושג. בגלל זה אני לא מתעניין בתקשורת, אחרת לא היו לי חיים. אנשים לא יודעים את המציאות ומדברים עליי כאילו אני עבריין שעושה דברים רעים. כשמדברים על כריסטיאנו, מטעים את הציבור, בתוך הכדורגל ובחוץ. אין לי בעיה עם ביקורות על המשחק שלי, כי בסוף כולם סותמים את הפה. אבל כל דבר שאני עושה מוביל לביקורות. אני לא קדוש, אבל גם לא שטן כמו שמנסים לצייר אותי. יש לי משפחה, אימא וילד".

כמה מאוהדי ריאל מדריד יצאו לחגוג בברצלונה, במקום בו בארסה חוגגת את התארים שלה

מוראטה חגג עם גליץ' לרגליים של נבאס

(צילום: AP)

חגיגות האליפות של ריאל מדריד. AP
חגיגות האליפות של ריאל מדריד/AP
חגיגות האליפות של ריאל מדריד. AP
חגיגות האליפות של ריאל מדריד/AP
חגיגות האליפות של ריאל מדריד. AP
חגיגות האליפות של ריאל מדריד/AP
סרחיו ראמוס ריאל מדריד חוגג אליפות בכיכר סילבס. AP
סרחיו ראמוס ריאל מדריד חוגג אליפות בכיכר סילבס/AP

הבלאנקוס חגגו בבית העירייה

וכך נראית כיכר סיבלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully