וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה בקליבלנד 108:111 על הבאזר וצימקה את גמר המזרח

שלשת ניצחון של אייברי בראדלי סידרה לסלטיקס ניצחון חוץ סנסציוני וקבעה שהסדרה תחזור לבוסטון. מרכוס סמארט כיכב עם 27 נקודות, לברון סיים עם 11 בלבד באחד ממשחקיו הגרועים בקריירה

אייברי בראדלי בוסטון סלטיקס חוגג. GettyImages
ווינר שוט. בראדלי/GettyImages

קצת מוזר לקרוא לניצחון של מדורגת 1, בגמר המזרח, סנסציה, אבל למה שקרה הלילה (בין ראשון לשני) בקליבלנד כנראה שאין שום הגדרה אחרת.

אחרי שניצחו ב-44 הפרש במשחק 2 בבוסטון, הקאבלירס האלופים הגיעו הביתה כדי לסגור את הסדרה עם סוויפ שלישי ברציפות בפלייאוף הזה. הם היו פייבוריטים ב-16.5 נקודות לפני המשחק, בעוד בוסטון עלתה ללא הכוכב הגדול שלה אייזאה תומאס, שגמר את העונה. רוצים עוד? קליבלנד כבר הובילה ב-21 הפרש בשלב מסוים. ולמרות זאת, איכשהו, בוסטון יצאה מהקיו ארנה עם 108:111 מטורף, אחרי שלשת באזר של אייברי בראדלי. למעשה, לפי סכנויות ההימורים, מדובר בהפתעת הפלייאוף הגדולה ביותר ב-20 השנים האחרונות.

עכשיו, רק 1:2 לקאבס בסדרה והם איבדו את המאזן המושלם שלהם ויאלצו לחזור לבוסטון למשחק חמישי, כל זאת בעוד לברון ג'יימס רושם את אחד ממשחקי הפלייאוף הגרועים ביותר בקריירה שלו.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. GettyImages
אחד המשחקים הגרועים בקריירה. לברון/GettyImages

המשחק הזה נפתח בדיוק כמו שכולם חשבו שהוא ייפתח. קליבלנד קלעה שלשות בלי הכרה, השתלטה מהר מאוד על העניינים וסיימה את הרבע הראשון עם 24:35 מבטיח. לבוסטון לא היה מי שיקלע, או ישמור וברבע השני ההפרש כבר טיפס ל-16, בדרך ל-50:66 בהפסקה במה שנראה כמו עוד משחק גארבג' טיים, כמו רוב משחקי הפלייאוף של קליבלנד וגולדן סטייט עד כה.

סל של טריסטן תומפסון, 6:39 לסוף הרבע השלישי, הביא את ההפרש לשיא של 21 נקודות, 56:77 ופתאום, הכל השתנה. מרכוס סמארט התחמם ותפר שלוש שלשות מהירות, החבר'ה מסביב הוסיפו שלוש משלהם ועד לסיום הרבע השלישי ההפרש התכווץ לחמש בלבד, 82:87 לקליבלנד.

יונאס ירבקו פתח את הרבע האחרון עם שלשה ואותת על הכיוון אליו המשחק הזה הולך, בעוד לברון המשיך לאבד כדורים ולקחת זריקות רעות במיוחד ממרחק, במקום לתקוף את הסל. האלופה עוד שמרה על היתרון שלה בקושי, עד ש-4:20 לסוף, קלי אוליניק השלים מהפך לא צפוי. משם, הדרמה עלתה דרגה. אל הורפורד קיבל שלשה במקום סל של שתיים אחרי שהשופטים בדקו בטלוויזיה, אבל לברון מצא את ג'יי אר סמית' פנוי לשלשת שוויון, 36 שניות לסוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יונאס ירבקו אייברי בראדלי בוסטון סלטיקס חוגגים. AP
כנגד כל הסיכויים. ירבקו ובראדלי חוגגים/AP

ירבקו דרך על הקו וקיבל שתי נקודות אחרי תרגיל מצוין וסל מהפינה, אולם קיירי אירווינג חדר פנימה באין מפריע ואיזן ל-108:108, 10.7 על השעון. לבוסטון היה את הכדור האחרון והיא חזרה מפסק הזמן עם תרגיל בסיומו סמארט מצא את בראדלי, שברח מהשמירה וזרק כדור שפגע בטבעת, קפץ, טייל ובסוף צלל פנימה לעיני האולם ההמום וכאשר על השעון לא נותר עוד זמן. בדיוק, אבל בדיוק כמו שהוא עשה לקאבס ב-6 בפברואר 2016.

סמארט היה הגיבור הגדול של בוסטון (עד לזריקה האחרונה), עם שיא קריירה בפלייאוף של 27 נקודות ב-7 מ-10 לשלוש (הסלטיקס סיימו עם 18 מ-40 מחוץ לקשת). הגארד הוסיף גם 7 אסיסטים וראה את בראדלי מספק 20 נקודות. אל הורפורד סיים עם 16 וג'יי קראודר תרם 14 ו-11 ריבאונדים. אוליניק עלה מהספסל וסיפק 15 וירבקו הפתיע עם 10.

ומנגד? רק 11 נקודות ללברון, הנתון הרביעי הכי גרוע שלו ב-210 משחקי פלייאוף בקריירה והכי חלש מאז ה-7 נקודות במשחק 5 של גמר המזרח מול אינדיאנה ב-2014. קינג ג'יימס נעצר אחרי שמונה משחקי פלייאוף רצופים של 30 נקודות ומעלה וסיים עם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לצד לא פחות מ-6 איבודים, בשעה שהקאבס מאבדים את רצף 13 ניצחונות הפלייאוף שלהם. אירווינג דווקא היה טוב עם 29 ו-7 אסיסטים ולאב המשיך להפציץ עם 28 ב-7 מ-13 לשלוש ו-10 ריבאונדים, אך גם הוא נעלם במחצית השנייה. 18 ו-13 לטריסטן תומפסון.

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מאוכזב. GettyImages
אירווינג בהלם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully