וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "שיחקנו בסביבה עוינת העונה, היה לי קשה מבחינה אישית"

מנג'ר ארסנל סיכם עונה לא פשוטה: "נפלנו בדצמבר, יום אחד אחשוף מדוע". ג'ון טרי לאוהדי צ'לסי: "אתם הטובים בעולם, אני בר מזל ששיחקתי כאן". וגם: צפו במסיבת העיתונאים המוזרה של מוריניו

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
אוהב את ארסנל. ונגר/רויטרס

המחזור ה-38 והאחרון בפרמיירליג נערך היום (ראשון) כשכל המשחקים נערכו באותה שעה. צ'לסי חגגה את האליפות עם 1:5 ביתי מול סנדרלנד, ליברפול הבטיחה מקום במוקדמות ליגת האלופות עם 0:3 ביתי מול מידלסבורו, ארסנל נותרה מחוץ לארבע הראשונות למרות 1:2 ביתי מול אברטון. מנצ'סטר סיטי סיימה שלישית עם 0:5 מול ווטפורד וטוטנהאם הביסה 1:7 את האל סיטי בחוץ. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס.

עוד בנושא:

עונת הפרמיירליג הסתיימה, ליברפול בצ'מפיונס, ארסנל בחוץ

שחקן צ'לסי ג'ון טרי. רויטרס
נפרד בהתרגשות. טרי/רויטרס

מספרים

* ארסנל סיימה את עונת 2016/17 מחוץ לארבע הראשונות בליגה, בפעם הראשונה מאז 1995/6.

* אברטון עם משחק חוץ 21 ברציפות מול ארסנל בו היא לא מצליחה לנצח. הפעם האחרונה בה אברטון ניצחה בלונדון את ארסנל הייתה בינואר 1996.

* ארסנל כבשה 95 שערים בפרמיירליג מול אברטון. הכי הרבה שהיא כבשה מול איזושהי יריבה בפרמיירליג.

* לורן קוסיילני הורחק בפעם החמישית מאז הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג באוגוסט 2010, אין שחקן שספג יותר אדומים בפרמיירליג בתקופה הזו (טום האדלסטון ויונס קאבול ספגו גם 5 כל אחד).

* טוטנהאם היא הקבוצה החמישית שמגיעה ל-400 ניצחונות בפרמיירליג.

* טוטנהאם היא גם הקבוצה השלישית שכובשת שבעה שערים או יותר במשחק חוץ בפרמיירליג (מנצ'סטר יונייטד ונוטינגהאם פורסט עשו את זה קודם).

* הארי קיין כבש העונה שלוש פעמים שלושער בפרמיירליג, רק אלן שירר הצליח לכבוש יותר פעמים שלושער בעונה אחת בעבר (1995/6).

* ליברפול סיימה בין ארבע הראשונות בליגה בפעם השנייה בשמונה העונות האחרונות.

* פיליפה קוטיניו היה מעורב ב-20 שערי פרמיירליג העונה (13 כיבושים ו-7 בישולים).

* מידלסבורו סיימה את העונה עם 28 נקודות בלבד, הכי מעט שלה בעונה אחת בפרמיירליג אי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני צ'לסי חוגגים אליפות. רויטרס
שחקני צ'לסי/רויטרס

קפטן צ'לסי ג'ון טרי נפרד מהאוהדים אחרי המשחק כשנשא נאום ואמר: "היום הוא אחד הימים הקשים ביותר בחיים שלי. הייתי בר מזל לעבוד עם כמה שחקנים ומאמנים גדולים במהלך הקריירה שלי. אני אסיר תודה לכל אחד ואחד מהם. כולנו צריכים להודות לרומן אברמוביץ'. אני רוצה להודות לו ולכל ההנהלה, הוא הבעלים הכי טוב בכדורגל העולמי. אתם האוהדים הכי טובים בעולם ולהגיד לכם תודה זה לא מספיק, אבל אני עוד אחזור לפה יום אחד כי אני אוהב אתכם מכל הלב. אני הולך לקחת חופשה של כמה שבועות עם המשפחה שלי, ארגע ואז אחליט לגבי העתיד שלי. אני רוצה להמשיך לשחק, בין אם זה לשנה אחת או שנתיים. לכן החלטתי לעזוב את המועדון כי אני לא רוצה לעמוד בדרכם של השחקנים הצעירים".

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה אמר: "זה נהדר לחוות יום כזה כדי לחגוג אחרי עונה שהייתה כל כך קשה. כשאתה מנצח, אתה חושב שהכול פשוט, אבל זה לא היה כך, עבדנו קשה מאוד כדי לעמוד ביעד שהצבנו בפנינו. עכשיו נחגוג, אבל החל ממחר נתחיל לעבוד ולהתמקד כי יש לנו עוד מטרה חשובה העונה. אם אתם שואלים אותנו אם אנחנו פייבוריטים לזכות בגביע, אז אני אומר לכם שלא. לזכות באליפות זה הישג נהדר ואנחנו חייבים להיות שמחים וליהנות מהרגע".

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
הארי קיין עם עונה נהדרת/רויטרס

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אני מאושר מאוד ושבע רצון מהצורה בה סיימנו את העונה. זה היה חשוב לנו. עכשיו אנחנו מוכנים לנסות ולקחת החלטות טובות בשביל הקבוצה כדי שנשתפר. אנחנו מתרגשים מאוד לקראת המעבר לוומבלי. חשוב שננוח ונצבור כוחות. העונה הזו הייתה קשה וחשוב שנהיה רעננים לקראת העונה הבאה. בשבילי, הארי קיין הוא מדהים בשביל הקבוצה, הוא כובש שערים והוא אחד החלוצים הטובים בעולם. שחקני המפתח שלנו מרגישים כמו שאני מרגיש. יהיו שחקנים חדשים שיגיעו ויהיו כאלה שיעזבו".

אוהדי ארסנל עם שלטי מחאה נגד ארסן ונגר. רויטרס
אוהדי ארסנל מוחים נגד ונגר/רויטרס

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר אחרי הפספוס של הטופ 4: "זה מרגיז, אבל הייתה לנו תקופה העונה שהייתה קשה והיה לי קשה מבחינה אישית. שיחקנו בסביבה עוינת. השחקנים יצאו מחוזקים בחודשיים האחרונים ואני גאה בהם על זה. אני התרכזתי רק בעבודה שלי, אני מקצוען. אני אוהב את המועדון הזה מספיק כדי לעשות את המיטב שלי בכל יום. דבר אחד שאי אפשר לערער בו זה באהבה שלי למועדון. דחיתי כל מועדון בעולם כדי להישאר כאן".

הצרפתי המשיך ואמר: "היינו חזקים מאוד עד דצמבר ואז נפלנו. יגיע היום בו אחשוף למה זה קרה. אני משוכנע שחבורת השחקנים הזו תזכה באליפות ביום מן הימים אם היא תישאר ביחד", על עתידו אמר: "אני לא חושב שזה הרגע הנכון לדבר על זה, אבל אפילו אם אעזוב את המועדון הזה ביום מן הימים, אוהב אותו עד היום האחרון בחיי". על בעלי המועדון סטן קרונקי אמר ונגר: "אני מכבד אותו מאוד, הוא לא אשם שפספסנו את המקום בליגת האלופות. המחלקה הטכנית אחראית לזה".

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
שחקני ליברפול חוגגים את המקום הרביעי/רויטרס

יורגן קלופ המרוצה אמר אחרי המשחק: "עבדנו קשה מאוד כדי לכבוש את השער הראשון ואז קיבלנו יותר ביטחון. אז כבשנו שער בכדור חופשי ואפילו צברנו יותר ביטחון. אני מצפה כבר לעונה הבאה. אני חושב שיש לנו בסיס נפלא. ככל שאתה יותר מאורגן, כך אתה מרגיש חופשי יותר לעשות דברים מיוחדים בהתקפה. אני מרוצה מאוד, זה יום נהדר בשבילנו".

מוריניו במסיבת העיתונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully