וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו נפרדה מהקלדרון עם ניצחון, דייגו סימאונה הודיע: אני נשאר

צמד של טורס ועוד שער של קוראה סידרו לקולצ'ונרוס 1:3 על בילבאו והורידו את המסך על האצטדיון אחרי 59 שנים, המאמן הודיע לאחר המשחק: "אני נשאר כי העתיד של המועדון הזה הוא אנחנו"

one

המחזור ה-38 והאחרון בספרד יינעל כמובן עם משחקיהן של ברצלונה וריאל מדריד בקרב על האליפות, אך עוד לפני כן נערכו שלושה משחקי צמרת שהשלימו את תמונת העולות לליגה האירופית. ריאל סוסיאדד השוותה עמוק בתוספת הזמן ב-2:2 אצל סלטה ויגו ותשחק בליגה האירופית יחד עם ויאריאל שגברה 1:3 בחוץ על ולנסיה בדרבי המקומי. אתלטיקו מדריד נפרדה מהקלדרון עם 1:3 על אתלטיק בילבאו שזקוקה כעת לזכייה של ברצלונה בגביע כדי להצטרף גם היא לליגה האירופית.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד עם אנטואן גריזמן. GettyImages
חגיגה בקלדרון. טורס עם גריזמן/GettyImages

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 1:3

מעל 52 אלף קולצ'ונרוס גדשו את יציעי הוויסנטה קלדרון שאחרי 59 שנות פעילות ייסגר בקיץ לטובת האצטדיון החדש. על הדשא, המשחק הזה היה חשוב רק לבילבאו שהפסידה וראתה את ריאל סוסיאדד משווה עמוק בתוספת הזמן מול סלטה ויגו והמשמעות - בילבאו כרגע מחוץ לאירופה, אך עדיין יש לה סיכוי טוב לשחק בכל זאת בליגה האירופית אם ברצלונה תזכה בגביע הספרדי (פוגשת בגמר את אלאבס). נחזור לאתלטיקו. מי שהתכבד בשני שערי הפרידה מהקלדרון עם צמד הוא, כמה סמלי, פרננדו טורס שכבש צמד תוך שלוש דקות (8 ו-11) ולמעשה הכריע את המשחק הזה. איניאקי וויליאמס רק צימק בדקה ה-71, אבל המילה האחרונה הייתה של אתלטיקו ואנחל קוראה שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-89. אתלטיקו תשחק שוב בליגת האלופות בעונה הבאה ותקווה רק לדבר אחד - לא לפגוש שם את ריאל מדריד.

אולם, החדשות הגדולות באמת מהערב הזה הגיעו לאחר המשחק. דייגו סימאונה התייצב מול המיקרופונים ושם סוף לספקולציות סביב עתידו והודיע: ""העיתונאים שאלו אותי אם אני מתכוון להישאר והתשובה שלי היא כן. אני מתכוון להישאר משום שלמועדון הזה יש עתיד והעתיד הוא אנחנו. לקבוצות אחרות יש אולי יותר כסף מאיתנו, אבל הן אף פעם לא יוכלו להשתוות לרגשות שאתה חווה במועדון הזה". סימאונה מאמן את אתלטיקו מדריד מ-2011 והוא הוליך את המועדון הזה לאליפות גדולה לפני שתי עונות ופעמיים לגמר ליגת האלופות, בו היא נוצחה בשני המקרים על ידי ריאל מדריד - פעם אחת בהארכה ובעונה שעברה בדו קרב פנדלים.

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 2:2

שער של חואנמי בנגיחה עמוק בתוספת הזמן שלח את ריאל סוסיאדד לליגה האירופית על חשבון אתלטיק בילבאו במשחק דרמטי במיוחד בבלאיידוס. שישה הפסדים רצופים ושמונה הפסדים בתשעת משחקי הליגה האחרונים - זה היה המאזן איתו הגיע סלטה ויגו למשחק הזה. אולם, הערב היה לסלטה את יאגו אספאס שהעלה אותה ליתרון ראשון בפנדל בדקה ה-54. מיקל אויארסבאל השווה בדקה ה-82, אבל אנדרה יולסגר הדני כבש ממש בדקה ה-90 עד שחואנמי הכריע את המותחן הזה.

צפו בתקציר

ולנסיה - ויאריאל 3:1

ברכות לוויאריאל שסיימה את העונה עם ניצחון מתוק בדרבי והעפלה לליגה האירופית. רוברטו סולדאדו העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי דקה בבעיטה לחיבורים. נאני השווה בנגיחה בדקה ה-54, אבל מנואל טריחורס החזיר שוב את היתרון לצוללת הצהובה (58) וניקולה סאנסונה האיטלקי קבע את תוצאת הסיום עם בעיטה מזווית קשה לרשת הגבוהה. ויאריאל סיימה את העונה במקום החמישי המכובד, ולנסיה מסיימת עוד עונה מאכזבת במקום ה-12.

צפו בתקציר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully