וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוות המקצועי הגיע לשיחות. לוזון לשחקנים: "חלק ממכם יעזבו"

21.5.2017 / 13:07

בוקולי, פריסט, הראל ואנטמן ממתינים להחלטה על עתידם. המאמן זימן את שחקני מכבי חיפה לשיחת סיכום והסביר: "זאת עונה מאכזבת, ממכבי חיפה יש ציפיות". איולפסון קיבל מסר לחפש קבוצה חדשה

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון באימון. שלומי גבאי
"יש שחקנים שלא לקחו אחריות". לוזון/שלומי גבאי

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, ערך היום (ראשון) אסיפת שחקנים אחרונה העונה כשזימן את שחקני הקבוצה למתקן האימונים בכפר גלים. מהאסיפה נעדרו שחקני הקבוצה איסמעיל ריאן ואיאד אבו עביד שיצאו לחופשות וכן מוחמד אבו פאני שקיבל אישור מיוחד. "העונה הזאת מאכזבת, עם תקציב כזה גדול – הציפיות מהקבוצה היו הרבה יותר גבוהות", פתח לוזון. "יש כאן שחקנים שלא לקחו אחריות והקבוצה לא נראתה טוב. ממכבי חיפה יש ציפיות לזכות כל עונה בתארים, להתמודד באירופה ולהציג יכולת טובה. זה לא קרה העונה. יש כאן שחקנים שיעזבו, ויש שחקנים שיישארו. בקרוב יתקבלו החלטות".

במקביל, עובדי מכבי חיפה החלו בשיחות עם עתידם. כזכור, ביום שישי זומנו אנשי הצוות המקצועי ועובדים נוספים לשיחות עם המנכ"ל אסף בן דב, שימשכו עד יום שלישי. חלק מהם אמורים לעזוב את המערכת. מי שאמורים להגיע לשיחות ראשונים הם עוזרי המאמן מייק פריסט וגוסטבו בוקולי וכן מאמנים הכושר והשוערים, אורי הראל וגיורא אנטמן. ייתכן שחלקם יעבור לתקפיד אחר או יעזוב בעונה הבאה.

השחקנים הזרים נכחו גם הם באסיפה היום. מכבי חיפה אמורה לעדכן בקרוב את הסוכנים שלהם כי עליהם לחפש קבוצה. אייולפסון קיבל מסר כי עליו לחפש קבוצה וגם הוא בעצמו לא מעוניין להישאר. לשחקן יש חוזה לעוד ארבע שנים ובמועדון מחפשים דרך יצירתית כדי לסיים עימו את ההתקשרות.

דקל קינן, גילי ורמוט ואוהד לויטה אמורים לחתום בקרוב לעונה נוספת. ורמוט כבר נפגש עם יעקב שחר ועוזי מור לגבי הנושא וכעת מתנהל משא ומתן עם נציגיו.

עוד בנושא

עובדי מכבי חיפה יגיעו לשיחות. בקרוב: שחקנים יקבלו הודעת שחרור
גיא לוזון: "בלי קשר למנהל המקצועי, נחתים השבוע 4-5 שחקנים"
מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה סגרו עונה עם 0:0 משעמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully