וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא לבד: גם צסק"א מוסקבה הצטרפה למרוץ אחר דיוויד בלאט

21.5.2017 / 11:25

אפקט ההפסד בחצי גמר הפיינל פור: אלופת אירופה היוצאת, שחשקה במאמן הישראלי בעבר, מתעניינת בצירופו לקראת העונה הבאה במקומו של דימיטריס איטודיס. בלאט מבוקש גם אצל הצהובים

מכבי תל אביב לא לבד. צסק"א מוסקבה הצטרפה למרוץ אחרי דיוויד בלאט, ומתעניינת באפשרות למנותו למאמנה לקראת העונה הבאה. במועדון הרוסי שוררת אכזבה רבה בעקבות ההפסד לאולימפיאקוס שלשום (שישי) בחצי גמר היורוליג, ומעמדו של דימיטריס איטודיס התערער במהלך סוף השבוע. המאמן הישראלי של דרושפאקה, שזוכה להערכה רבה ברוסיה ונהנה מיחסים מצוינים עם נשיא צסק"א אנדריי ואטוטין, סומן כמועמד המועדף והמוביל לתפקיד - ונראה כי אם יעזוב את טורקיה, החלופות מתל אביב וממוסקבה יהיו האטרקטיביות ביותר עבורו, וביניהן הוא יצטרך לבחור.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני שבוע, במכבי התגבשה החלטה אסטרטגית למצות את כל האפשרויות בניסיון להחזיר את בלאט, לנוכח המצב הקשה בו שרויה הקבוצה מאז עזיבת המאמן ב-2014. ראשי המועדון הגיעו למסקנה כי בלאט הוא האיש שיוכל להוציא את העגלה מהבוץ ולהפוך את הקבוצה למנצחת, וגם כי הוא זה שיכול להשיב את אמון הקהל שנפגם לאור שרשרת הכישלונות האחרונה. גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי בשיחות הגישושים שנערכו עם בלאט הוא לא שלל את האפשרות שיחזור.

כעת, לאור התוצאה בפיינל פור באיסטנבול, עלולים הצהובים להיתקל בקושי משמעותי בהשלמת המהלך, כשצסק"א העשירה נכנסה לתמונה. בלאט הוא אחד המאמנים המוערכים ביותר ברוסיה, בזכות הקדנציה המצוינת שלו כמאמן הנבחרת הלאומית, עמה זכה באליפות אירופה ב-2007 ובמדליית הארד האולימפית ב-2012. כמו כן, הוא הוביל גם את דינמו סנט פטרסבורג להישגים בעבר. שמו הוזכר כמועמד לצסק"א מספר פעמים בעבר: לאחר עזיבתו של אטורה מסינה ב-2009 וב-2014, וגם לפני שובו של המאמן האיטלקי ב-2012. אלא שבאף מהמקרים לא התגבש העניין בו לכדי עסקה.

חשוב לציין כי לבלאט יש בעיקרון חוזה לעונה הבאה בדרושפאקה. הקבוצה מאיסטנבול נמצאת בפרשת דרכים: הספונסר שלה, "דואוש", עשוי להעביר את תמיכתו לפנרבחצ'ה, והכרטיס ליורוליג אמור לעבור לקבוצה אחרת - מה שידרדר את הטורקים ליורוקאפ. בעלי המועדון הבהירו כי גם אם יהיה שינוי, ההסכמים עליהם הם חתומים עדיין יחייבו אותם, אולם ייתכן כי במצב שכזה - של ירידה בתקציב וירידה במפעל - בלאט יבקש להשתחרר.


על הכוונה והמאמצים של מכבי תל אביב לנסות להחזיר את בלאט למועדון פורסם בלעדית בוואלה ספורט
למרות מינוי אריק שיבק במכבי תל אביב: הסכמות בהנהלה בנוגע לניסיון להחזיר את דיוויד בלאט

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מבוקש. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully