וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנות של הפועל חיפה מוקפאות עד לחתימת ניר קלינגר

21.5.2017 / 9:48

מסתמן: הפועל חיפה תודיע עוד השבוע רשמית על המשך דרכו של המאמן, שיסכים לעמוד על הקווים בכפוף לסיכום התנאים. ההכנות לעונה הבאה החלו: קפילוטו ולבקוביץ' דרשו שדרוג, במועדון יגישו לפלטהאוזן הצעה נוספת

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה. קלינגר/יוסי ציפקיס

הפועל חיפה צפויה להודיע השבוע רשמית שניר קלינגר יאמן את הפועל חיפה בעונה הבאה. מאמן הקבוצה בעונה החולפת יסכים לבקשת יואב כץ ויעמוד על הקווים בעונת 2017/18, וזאת בכפוף לסיכום התנאים שלו במועדון. הצדדים מנהלים מגעים כבר תקופה ארוכה בנוגע לאפשרות שקלינגר ימשיך. כץ סירב לבקשה של קלינגר להיות יועץ מקצועי, והודיע לו שלאור ההצלחה שלו על הקווים הוא רוצה אותו לעונה נוספת. כץ הבטיח לקלינגר שיעשה הכל כדי להשאיר את חנן ממן ודור פרץ בקבוצה וההכנות לעונה הבאה יחלו בקרוב, אך כרגע הוחלט להקפיא אותן עד לחתימה הרשמית של המאמן.

ניסו קפילוטו ורובי לבקוביץ' (מבוקש גם ברעננה) דורשים שדרוג בתמורה להישארותם בקבוצה. לפחות לגבי השוער, ההערכה היא שהוא יישאר לעונה נוספת. קפילוטו מבוקש בהפועל עכו. יחד עם זאת, במועדון העריכו הבוקר ששניהם יישארו בקבוצה. במועדון החליטו להגיש לפיט פלטהאוזן הצעה נוספת במטרה להשאירו לעונה נוספת, אך הפערים גדולים כרגע. קלינגר רוצה שוער זר. רועי שוקרני פנה למועדון וביקש לחזור. במועדון שדרגו את ההצעה לאלי אלבז ומקווים שיחתום.

עוד בנושא

סזאר טוען: "הפועל חיפה ניסתה לשנות את האופציה. סירבתי"
הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית לאלי אלבז, פיניירו צפוי לעזוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully