וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: התלבטות אם למנות מאמן ישראלי או צוות אימון זר

21.5.2017 / 9:08

אחרי עזיבת יוסי אבוקסיס, במועדון מתחבטים בנוגע לזהות האיש הבא על הקווים. מאמנים מספרד וברזיל על הכוונת, תורג'מן המועמד המקומי המוביל. שמש, פלאח ואבידור צפויים להמשיך

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. קובי אליהו
היחיד שכבר נפגש עם ההנהלה. תורג'מן/קובי אליהו

הנהלת בני סכנין שוקלת למנות צוות אימון זר לקבוצה בעונה הבאה. למרות שעמיר תורג'מן עדיין נחשב למועמד הישראלי המוביל, לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים החלו גורמים בהנהלה לדחוף למינוי צוות זר כשעל הפרק צוותים מספרד וברזיל. בסכנין מתלבטים מאוד בנוגע לצעד הבא.

בשלב זה, מלבד גישושים ראשוניים לא נערכה פגישה עם אף מועמד ישראלי מלבד תורג'מן שנועד עם היו"ר אבו יונס. "יש התלבטות קשה אם ללכת על מאמן ישראלי או צוות זר", אמר גורם בהנהלה לוואלה! ספורט, "אני מאמין שהשבוע הדברים יתבהרו".

סכנין צריכה להודיע ליובל אבידור, עידן שמש וסארי פלאח עד סוף החודש האם היא מממשת את האופציה עליהם לעונה הבאה וההערכה היא שכל השלושה ימשיכו.

בקבוצה נפרדו אתמול מיוסי אבוקסיס, שהבהיר שבשלב זה הוא לא מתכוון לצרף אף שחקן מסכנין לקבוצתו החדשה, בני יהודה. אבוקסיס דווקא כן מעוניין בניר לקס שהושאל בעונה החולפת מהפועל תל אביב, אבל האדומים בונים עליו לעונה הבאה ולא מתכוונים לשחרר אותו לזהובים.

עוד בנושא:

אבוקסיס נפרד: "משאיר מאחורי מקום שאני אוהב"
בני סכנין הפסידה להפועל באר שבע 2:0 במחזור הנעילה

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully