וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מכבי חיפה יגיעו לשיחות. בקרוב: שחקנים יקבלו הודעת שחרור

21.5.2017 / 8:00

הירוקים רוצים לשכוח מהעונה האיומה והבוקר יתחילו לעבוד על העונה הבאה: עוזריו של לוזון יגיעו לשיחות וחלקם יעזבו, המאמן העביר לטוני מועמדים. דוס סנטוס יחתום עד שלישי

קרחות ביציעים במהלך משחק של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
העונה סוף סוף נגמרה. האצטדיון השומם במשחק אתמול/אדריאן הרבשטיין

הבוקר: עובדי המועדון מגיעים לשיחות

1. העונה האיומה של מכבי חיפה הסתיימה רק אתמול, אבל כבר הבוקר צפויים להגיע בזה אחר זה עובדי המועדון שלא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה לפגישה במשרדי המועדון. ביום שישי דיווחנו כי במועדון מתכננים מהפכה ארגונית שכוללת כנראה פיטורי עובדים. הסנונית הראשונה הייתה זימונה של מנהל הלשכה חני אדרעי לשימוע והחל מהבוקר, מהשעה 10:30, יגיעו גם עובדי הצוות המקצועי, פיזיותרפיסטים, אפסנאים ועובדים זוטרים נוספים. בין השמות שזומנו למשרדים בקריית ספר הם עוזרי המאמן גוסטבו בוקולי ומיק פריסט, הספורט-תרפיסט מקסים יגורוב, הפיוזתרפיסט סלבה צ'ארני, מאמני הכושר והשוערים אורי הראל וגיורא אנטמן, אפסנאים, ועובדים נוספים. עד יום שלישי, כך מעריכים במועדון, יקבלו חלק מהעובדים הודעה על סיום ההתקשרות.

"במכבי רוצים לנקות את השטח, להרוס את כל מה שהיה שייך לשנים האחרונות ולהתחיל הכל מחדש", אמר גורם הבקיא בפרטים. "מה שעומד מאחורי החשיבה הוא שהאווירה במועדון צריכה להשתנות. זה יקרה דרך כוחות חדשים ושחקנים חדשים. כמובן, שהכל ייעשה בהדרגה". בעקבות הידיעה ביום שישי, לא מעט אנשים במועדון חוששים לעתידם. חלקם סיפרו כי הם "מרגישים את החבל על הצוואר מזה תקופה ארוכה".

לחלק מהאשמים המרכזיים במצבה של מכבי חיפה, השחקנים, תגיע הודעה ממש בקרוב. הם יגיעו הבוקר לאסיפת סיכום עונה. חלקם יקבל אישור לנהל משא ומתן כבר בימים הקרובים, השאר יגיעו לאימון הפתיחה וישמעו את זה ישירות מגיא לוזון.

עוד בנושא:

מכבי חיפה סחטה 0:0 ביתי מול מכבי פתח תקוה
גיא לוזון: "נחתים השבוע 4-5 שחקנים חדשים"

שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"במכבי חיפה רוצים לנקות את השטח"/אדריאן הרבשטיין

מדוע הצהיר לוזון על החתמת השחקנים השבוע?

2. גיא לוזון רמז במסיבת העיתונאים אתמול שלפחות שלושה שחקנים יגיעו במהלך השבועיים הקרובים. אם כך, מדוע ממתינים במכבי חיפה לקראת ההודעה הרשמית על הצטרפותם? ובכן, במהלך השבוע האחרון נשלחו למנהל הספורטיבי המיועד טוני מוניוס רשימה של שחקני הרכש שלוזון רוצה לראות בקבוצה.

חלק מאותם שחקנים הם המגן הימני פלוריאן קליין, הבלם אליסון דוס סנטוס והבלם אדי גוטליב. השחקן הראשון שטוני ראה היה דוס סנטוס, וההחתמה שלו אושרה. הבלם הברזילאי הודיע למכבי חיפה כי ימריא ביום שלישי בלילה לברזיל, ובמועדון מתכוונים לזמן אותו בתחילת השבוע לפגישה לצורך חתימה, זאת לאחר שהספרדי אישר את החתמתו. ביממה הקרובה יודיע טוני סופית מה החלטתו לגבי קליין. בחיפה מעריכים שהעסקה תיסגר עוד השבוע משום שמדובר בשחקן עם רזומה מרשים. לאחר מכן אמור הספרדי לאשר, אם הדבר יהיה רלוונטי כמובן, את החתמת גוטליב. שאר המועמדים ברשימה יעברו גם הם אליו.

ביקשנו מהמועדון להתייחס לעובדה שלוזון הכריז אתמול על החלטה להחתים בין שלושה לחמישה שחקנים כבר בימים הקרובים, ללא קשר למינוי המנהל הספורטיבי. שם הבהירו כי "המנג'ר החדש עוקב אחר הקבוצה, הוא מודע לכל שחקני הרכש ושום שחקן לא יוחתם ללא אישורו". גם בסביבתו של לוזון אישרו כי הם מודעים לחלוקת הסמכויות עם המנהל המקצועי החדש, וכל ההחלטות יעשו בשיתוף פעולה מלא בניהם. לוזון עצמו הסכים לומר: "בסגל הנוכחי שלי אין מגן ימני בכיר, בלם מהיר, ולא מגן שמאלי שחתם מאז עזיבת מריו מוסא. כאלה יהיו בקרוב, ואני מקווה שאלה הסנוניות הראשונות".

פרשת לוי-קרלסן-קגלמאכר? לא, לפחות בינתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס במשחק של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ההחתמה כבר אושרה על ידי טוני. אליסון דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

התכנון של לוזון: שתי שיטות, ארבעה בלמים בסגל

3. טוני אמנם יחתום רק השבוע, אבל תכניות מקצועיות לעונה הבאה כבר יש. לוזון החליט שהוא רוצה לשלב שתי שיטות בעונה הבאה, אחת מהן היא השיטה הנוכחית שלו, השניה כוללת שלושה בלמים. וכדי לשחק בשיטה כזאת, לוזון רוצה ארבעה בלמים בסגל שלו. דקל קינן אמור לחתום בקרוב על החוזה באופן רשמי, ויחד עם קגלמאכר ודוס סנטוס ישחק בלם נוסף. פרט לגוטליב, גם שמו של עומרי בן הרוש עלה. חיפה רוצה לצרף בלם ישראלי ותחזיר את רז מאיר לשורותיה, כדי שינסה לאיים על עמדת המגן הימני.

הקשר שלומי אזולאי שמחזיק במספר הצעות מליגת העל הוא אחת האופציות למקרה שדן איינבינדר, שמעדיף כרגע את הצעת הפועל באר שבע ויחליט סופית השבוע, לא יגיע. לוזון וטוני, כך נראה, יחתימו גם מגן שמאלי וקשר אחורי זרים ואם יצליחו להביא קשר ישראלי למרכז השדה, יחתימו שחקן התקפה זר (סטפן שצ'פוביץ', האיש אותו הביא טוני לחטאפה, הוא אחת האופציות).

על פי ההערכות, טוני יגיע לארץ עוד השבוע, אז ייפגש בפעם השניה עם ההנהלה של מכבי חיפה (עד כה נפגש רק עם המנכ"ל אסף בן דב) ויוצג מאוחר יותר רשמית, כנראה לאחר שיחזור לספרד על מנת ליטול חלק במאבקי העלייה של חטאפה לליגה הבכירה.

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
עובד במרץ על העונה הבאה. לוזון/אדריאן הרבשטיין

רגע קטן, מראה לעונה שלמה

4. רגע קטן במשחק אתמול שיקף את התמונה הכוללת של העונה הזאת: הולמאר אייולפסון הורחק, ונראה שלאף אחד לא באמת היה אכפת (בניגוד אליו, במועדון זועמים על בר נתן שהרחיק את זנטי), וכמה דקות אחר כך לוזון קרא ליניב בריק שהיה החילוף השלישי והאחרון שלו. פיטים עזמי, שהבין שהוא יכול להתכונן לעונה הבאה, שם ידיים על המותניים והבין שהעתיד נמצא כנראה במקום אחר. הוא ניגש לקהל של מכבי חיפה, מחא להם כפיים וקיבל חזרה, ותכנן את המקלחת האחרונה שלו באצטדיון בחיפה. בשעה שאניס אלושי נסע ללווית אביו המנוח, שמארק ואליינטה קיבל כרטיס אדום מהמאמן, שקמיל ואצק פצוע, רק זר אחד היה על המגרש – גארי קגלמאכר, היחיד שימשיך בעונה הבאה.

כמה דקות אחרי, מכבי חיפה סיימה את העונה עם כמה שיאים חדשים: שיא שלילי של הקהל במשחק בית, שמונה משחקים ללא שער בעשרת משחקי הפלייאוף העליון, סיום עונה במקום הנמוך ביותר מאז קיץ 1989, והפרש שערים שלילי אחרי 40 שנה.
נקודת האור: יותר נמוך מזה, יהיה קשה מאוד לרדת.

5. נטע לביא נותח וישוב לפתיחת האימונים. הקשר שסבל מפגיעה בשורש כף היד, נותח הבוקר בבית חולים רמב"ם וצפוי לשוב לאימונים עם פתיחתם לקראת סוף יוני. ההחלטה לניתוח התקבלה כבר לפני מספר חודשים וגם המועד נקבע מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully