וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מעריכים שדן איינבינדר יחתום, החלטה סופית תתקבל השבוע

21.5.2017 / 7:39

קשר בית"ר ירושלים כבר סיכם עקרונית בשורות האלופה, במועדון מקווים שצירופו יגרום לאצילי לחתום גם כן. סוארס ימשיך רק אם יקבל אזרחות, התלבטות בנוגע להובאן שאמור לעזוב, קורהוט יישאר?

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מתקרב לנגב. איינבינדר/יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע היו מרוצים אמש (שבת) לאחר הניצחון על בני סכנין, שהוביל לשבירת מספר שיאים. בזכות הניצחון, שברה הקבוצה את שיא הניצחונות לעונה אחת, את שיא הנקודות וספגה את כמות השערים הנמוכה ביותר בתולדותיה. בנוסף, השלימו במועדון עונה שנייה ללא הפסדים בטרנר. השחקנים מרוצים לקראת היציאה לחופשה אחרי עונה ארוכה ועמוסה, כשחלק מהם מחכה לשמוע האם יקבל זימון לנבחרת ישראל. בהפועל באר שבע מעריכים שגיא חיימוב ובן זהר יזומנו, ומאמינים כי גם למאור מליקסון יש מקום בסגל.

בנוגע לחופשת השחקנים, היא צפויה להיות קצרה מאוד, שכן המאמן ברק בכר יפתח את האימונים לקראת העונה הבאה בעוד פחות מחודש, ב-13 ביוני. שחקני הנבחרת צפויים לקבל שבוע נוסף.

עוד בנושא

הובאן נפרד מהאוהדים, ברק בכר: "הראש שלי כבר בעונה הבאה"
הפועל באר שבע ניצחה את בני סכנין 0:2

אובידיו הובאן, שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
ככל הנראה יעזוב. הובאן/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

בהפועל באר שבע יקבלו החלטות השבוע בונגע לשחרור של מספר שחקנים כשעל הפרק נמצאים שלושה זרים. וויליאם סוארס יישאר רק אם יקבל אזרחות ישראלית - אחרת הוא יקבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. אובידיו הובאן אמור לעזוב, אף על פי שבעניינו טרם התקבלה החלטה סופית, זאת בשל החיבור שלו למועדון ולתמיכה האדירה לה הוא זוכה מהקהל. בקבוצה ידרשו מדן איינבינדר תשובות כבר בשבוע הקרוב כשבהפועל באר שבע מקווים שהגעתו עשויה לגרום לעומר אצילי לחתום גם כן, שכן השניים חברים טובים. בכל מקרה, בשורות האלופה מעריכים שהקשר יצטרף, זאת לאחר שכל התנאים כבר סוכמו עקרונית.

איינבינדר עדיין לא החזיר תשובה סופית, אך למרות זאת, על פי גורמים בבית"ר ירושלים, רק מהלך בזק של אלי אוחנה עשוי להשאירו בקבוצה מהבירה. במועדון מודעים להתעניינות של בשיקטאש ובשיקיאר מטורקיה בג'ון אוגו אך גורמים במועדון הבהירו שרק הצעה גבוהה מאוד תעלה את העניין על הפרק אם השחקן יבקש זאת. לגבי מיהאי קורהוט, בקבוצה רוצים מאוד להשאירו וייתכן שידחו את ההחלטה בנוגע אליו לשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully