וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "אין מחלוקות כספיות, לא הגענו לשלב הזה עדיין"

21.5.2017 / 6:55

קפטן בית"ר ירושלים בדרך להפועל באר שבע, גורמים בקבוצה טוענים: "רק אוחנה יכול למצוא פיתרון". שביעות רצון מהחתמת עגייב ומהסיכום עם ז'אורז'יניו, טביב יערוך מסיבת עיתונאים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

התקציב בעונה הבאה יגדל ליותר מ-30 מיליון שקל

1. בית"ר ירושלים הבטיחה אתמול (שבת) את המקום השלישי בליגת העל ואת הכרטיס לאירופה. להבטחת המקום ישנן השלכות על תקציב הקבוצה שצפוי לגדול ולעמוד על יותר מ-30 מיליון שקל, מתוכם כ-18 מיליון שכר שחקנים. לאחר שאמיר עגייב חתם לשנתיים במועדון, גם ז'אורז'יניו שסיכם את תנאיו צפוי לעשות זאת בימים הקרובים ולהצטרף. המחלוקות האחרונות עם נציגי הברזילאי היו בנוגע לדמי ההעברה עבורו כאשר בסוף השבוע כמעט כל המחלוקות נפתרו והודעה רשמית בעניין צפויה לצאת בימים הקרובים. גם ההכרזה על העברת זכויות הניהול לאלי אוחנה צפויה לצאת בימים הקרובים, ובכלל, נראה כי לקראת העונה הבאה בית"ר ירושלים מתרעננת ומתחדשת.

עוד בנושא

שרון מימר: "מדובר בעונה חלומית עבור בית"ר ירושלים"
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב
אמיר עגייב חתם, ז'אורז'יניו סיכם לשלוש שנים

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא ידע מה לעשות עם עצמו בסיום. איינבינדר/יוסי ציפקיס

שביעות רצון מהבלמים, בקבוצה מרוצים מהחלק הקדמי

2. השחקנים הגיעו דרוכים ולא נתנו למכבי תל אביב יותר מדי צ'אנסים. בבית"ר ירושלים ידעו שליריבה מחכה משחק גביע בחמישי וניצלו זאת: "גם שרון אמר לנו שאם נשחק חזק מכבי תל אביב תתקשה. ידענו שלמרות שהם ירצו לנצח, הם גם לא ירצו לסכן את הרגליים לקראת גמר הגביע וזה היה לטובתנו". איתי שכטר כבש שער ליגה 14 (19 בכל המסגרות) בנוסף לשישה בישולים ואמור להמשיך ולהיות הבורג המרכזי של הקבוצה בעונה הבאה יחד עם עידן ורד שסיים עם 12 שערים וחמישה בישולים, כשבנוסף הפך ורד לשחקן שמרבית המהלכים המסוכנים של הקבוצה עוברים דרכו. כשמוסיפים לשניים הללו את חן עזרא, ז'אורז'יניו, עגייב ועוד חלוץ זר, נראה שהחלק הקדמי רק יילך וישתדרג בעונה הבאה. בקבוצה היו מרוצים מאוד מצמד הבלמים - מהבגרות של דן מורי ומההשתלבות של דוד קלטינס. במועדון אמרו על מורי: "בתחילת העונה הרגו אותו מכל כיוון, היום הוא לא פחות טוב מאף בלם שמוזמן לנבחרת. הוא פשוט לא מיוחצ"ן וקל לבקר אותו אבל הוא עשה עונה מצויינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. GettyImages
יצליח להשפיע? אוחנה/GettyImages

אוחנה יצליח להשאיר את איינבינדר?

3. הצד הפחות שמח הוא דן איינבינדר. בסיום המשחק הקפטן נראה בהלם מסויים. הוא חיכה שהקהל יקרא לו להיפרד. התחושה של משחק אחרון הייתה נראית לו מוזרה, הוא אפילו מצא סיבות להישאר על הדשא עוד קצת כי לא ידע בדיוק מה לעשות עם עצמו. אם לא יקרה משהו יוצא דופן מצד בית"ר ירושלים, איינבינדר צפוי לחתום בימים הקרובים בהפועל באר שבע. האלופה לשחקן שכר של כ-310 אלף דולר לעונה בחוזה לשלוש שנים כאשר האפשרות לנסות ולעלות לשלב הבתים של הצ'מפיונס תמיד מפתה.

גם במסיבת העיתונאים בסיום, כשנשאל על המחלוקות הכספיות, הקפטן שלח מסר לאלי טביב: "אין מחלוקות כספיות, עוד לא הגענו לעניין הזה". נכון להיום פגישה אחת התקיימה בין הצדדים ומאז כל צד בשלו. טביב מחכה שנציגי השחקן יגישו את דרישתם ואילו הצד השני מחכה להצעה מהקבוצה מהבירה. כל עוד זה המצב, השחקן נמצא בדרך ליעד הבא. במועדון דיברו על כך שאולי רק אלי אוחנה יכול לנסות ולמצוא את שביל הזהב המיוחל בין הצדדים, אם זה כבר לא מאוחר מדי. כשאיינבינדר נשאל על האפשרות שאוחנה ישפיע בנושא הוא אמר: "אוחנה יכול לעזור מקצועית, ניהולית ותדמיתית אך עליי באופן אישי אני לא יודע איך זה ישפיע".

אלי טביב בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
משוחח עם אוחנה על בסיס יומי. טביב/אדריאן הרבשטיין

התנאים מול אוחנה סוכמו, המטרה הראשונית: להעמיד סגל מלא לקראת פתיחת האימונים

4. בנוגע לאוחנה, כל התנאים מסוכמים וחסרה רק החתימה הרשמית. טביב ואוחנה משוחחים על בסיס יומי ורוצים כמובן לכוון כמה שיותר גבוה בעונה הבאה. המטרה הראשונית היא להעמיד סגל מלא לקראת פתיחת האימונים ביוני ותחילת משחקי מוקדמות הליגה האירופית בסוף אותו החודש. הקבוצה תצא למחנה אימונים בהונגריה ושבוע לאחר החזרה כבר תתייצב למשחק ראשון בסיבוב המוקדם של הליגה האירופית.

שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. לירון מולדובן
יחזור? אזולאי/לירון מולדובן

אזולאי על הכוונת, קלאודמיר לא ימשיך?

5. מעבר לשמות נוצצים יחסית כמו ז'אורז'יניו ועגייב, בקבוצה רוצים לעבות את הסגל בעוד לפחות ארבעה-חמישה שחקנים. אם איינבינדר יעזוב, יחלו מגעים עם מכבי תל אביב לשאילת שלומי אזולאי. בבית"ר ירושלים יודעים שהצהובים עשויים להערים קשיים וכי המו"מ יהיה לא פשוט. בנוסף, המסרים שבמועדון מקבלים הם שטל בן חיים הבלם צפוי להמשיך בצהוב, כך שהקבוצה תצטרך לצרף בלם זר. במקרה כזה ובעקבות העובדה שיצורף חלוץ זר, מכסת הזרים תסתיים וקלאודמיר פריירה לא יוכל להמשיך. אופציה נוספת היא שהקבוצה תצרף מגן ימני ישראלי ואנטואן קונט יתופקד כבלם. בהקשר זה שני השמות שעלו על הפרק הם של אייל משומר ועופר ורטה. מעבר לחלוץ זר, תצרף הקבוצה חלוץ ישראלי כאשר על הפרק נמצאים אלי אלבז ואלון תורג'מן.

אלי טביב יערוך היום מסיבת עיתונאים בה הוא צפוי לדבר על אירועי העונה האחרונה ולתת עדכונים לקראת העונה הבאה. ייתכן כי טביב יבשר גם על מספר החתמות שנעשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully